Final Fantasy XI

#1
Heisann...Jeg er FFXI-Lovahh fra forrige forumet hvis dere husker.
tenkte vi kunne starte opp det gamle FF:XI-emnet..

Så post alt som har med FF:XI å gjøre her...
 
#2
Name: Montanah
Job: DRG/WAR
Level: 41/20
Allegiance: Sand'oria
World: Titan
Rank: 5

Prøver å skaffe AF1 nå, men vanskeligt når jeg må ha en lvl 70+ til å hjelpe meg!
 
#3
Name: Timon
Job: BLM
Level: 7 eller 8 tror jeg...
Allegiance: Windurst
World: Titan

Men jeg har ikke spilt det på lenge... Bortsett fra i går, da jeg tok det fram (og gikk ned en level, og gikk ut av det). Er blitt ganske lei av det egentlig. Men skal vente litt før jeg eventuelt bare avslutter det!
 
#4
Name : Anar|n
Job : WAR

Level : 13 tror jeg :)

Allegiance : Bastok i think

World : Siren hvis det er det dere mener

Spiller det sjeldent for tiden men skal snart begynne igjen :)
 
#5
Main

Name: Spathi
Race: TaruTaru - Male
Job: BLM/WHM
Lv: 30/15
Allegiance: Windurst
World: Titan
Rank: 3
Linkshell: NorwegianLifestream

Har også: Lv5DRK - Lv5WAR - Lv15THF



Mule

Name: Ninspa
Race: Hume - Male
Job: THF
Lv: 10
Allegiance: Bastok
World: Titan
Rank: 1
Linkshell: NorwegianLifestream
 
#6
Name: Irdor
Race: Tarutaru
Server: Pandemonium
Allegiance: San D'oria
Job: RDM/WAR
Level: 18/2
Rank: 2

---------------

Name: Quarion
Race: Hume
Server: Pandemonium
Allegiance: Windurst
Job: WHM
Level: 17
Rank: 1
 
#7
Navn Vipex
Server: Titan
Rase: Mithra
Land: Windurst
Rank: Rank 5 (Yay Airship pass :thumbsup: )
Lv: 24 Ranger (Main) ,30 theif , 15 War (Sub)
LS: Titanknights

Det var vel meg det
 
#8
Nick: South
Race: tarutaru
Job: BLM
lvl: 15
All: Sandoria

har ikke spilt på en måned :unsure:
siden jeg har formatert maskina må jeg legge inn alt på nytt og laste ned alle oppdateringer på nytt =.= jeg har ikke helt gidda å gjordt dette enda....
Men jeg kan garantere at south will be back!! Snart... :blink: Skal spille grisemye på tg, så da tar jeg dere igjen...!!!! muhaha
 
#9
Okei, jeg lovte dere noen URL's gjennom LS.. her kommer de ^^

Fight in Vana'diel (den japanske greia)

Skillchain chart (Ganske stort bilde, men hvis du skal printe det ut kan du velge så alt skal på et ark, blir oversikteligt da)

forresten så er jeg lvl 42 nå og har AF Polearm :D
 
#10
Jeg har akkurat bestilt det fra USA (får det om noen dager), så jeg lurer på hvordan betaling fungerer. Får man en regning i posten, eller trenger man visakort? Er det noe jeg burde vite om betaling?
 
#11
Name: Elvarion
Race: Elvaan
Job: Warrior LV 20
Support Job: Monk LV 9
Hometown/Allegiance: San d'Oria
World: Titan
LS: Titanknights
Rank: 2

:)
 
#13
Opprinnelig skrevet av CloudGal@23.03.2004, 12.44
Jeg har akkurat bestilt det fra USA (får det om noen dager), så jeg lurer på hvordan betaling fungerer. Får man en regning i posten, eller trenger man visakort? Er det noe jeg burde vite om betaling?
Du får ikke regning i posten. Du trenger bare et Visa ,og registrere det med å taste inn nummeret til kortet.

South: Du må komme tilbake snart jeg savner deg :rolleyes:
 
#14
Så da må jeg altså skaffe meg Visa. Det er ingen annen måte å betale på?
 
#15
Jo ,mastercard også. Men hvis du har noen snille foreldrer kan du jo spørre dem =P. Uansett kan jeg skaffe deg et worldpass slik at du kan komme på den serveren som vi fleste spiller på nemlig Titan. Har et Nordisk LS der med mange medlemmer^^
 
#16
Opprinnelig skrevet av Vipex@23.03.2004, 15.54
Jo ,mastercard også. Men hvis du har noen snille foreldrer kan du jo spørre dem =P. Uansett kan jeg skaffe deg et worldpass slik at du kan komme på den serveren som vi fleste spiller på nemlig Titan. Har et Nordisk LS der med mange medlemmer^^
Ja, det hadde vært kjempefint! Håper bare jeg får spillet så fort som mulig. Og så blir jeg vel nødt til å slepe den late rumpa mi ned på posten og skaffe meg Visakort. Hva betyr egentlig LS?
 
#18
LS er en forkortelse for Linkshell. Et LS kan sammenliknes med en klan. For å bli med i dette må du ha en Linkpearl, som du da får av lederen i LSet. Når man er i et LS kan alle sammen snakke sammen i et eget rom. Kort forklart.. :)
 
#19
Hvor mye er den månedlige kostnaden? Har hørt 150 kr, men det høres ganske mye ut.