[Multi] Fission Mailed: Metal Gear Solid 5-tråden.

#1
#2
En 360 hjelper lite om du vil ha de vekk. Men jo, Solid Snake er sjef, og det gleder meg at vi får en 5'er (til?).
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#3
Skal vi tippe når vi tror det kommer ut? Nærmeste får 2 Trophypoints på forumet!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#6
April 20-ALDRI

Dette blir konge, men jeg håper Kojima leier en slik en skriptdoktor og kanskje en makueringsmaskin.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Velger å være forsiktig optimist her, men men så sånn er nok det vi får se osv.

På den ene siden var Peace Walker grisebra, og Snake Eater ganske sjef, men på den annen side kom MGS4 mellom de to. Hvis dette er starten på et mønster, og annethvert MGS-spill er henholdsvis fett og delvis ødelagt, lover det dårlig for MGS5.
 
#8
Uansett hvordan spillet blir kan vi være sikker på en ting og det er at dette blir nok en spillbegivenhet.

Kanskje på tide at jeg spiller MGS4 snart.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
MGS er den mest opskrytte drittspillserinen noensinne, men gleder meg stort til Metal Gear Rising: Revengeance
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Ahahahahahah. Sier han som ikke har spilt MGS4.

Men ja, gleder meg nok mer til Revengeance enn MGS5, gitt.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
Håper det Blir Å Eie™

Revengeance vet jeg at blir fett, jeg mener Vanquish + Ninja Gaiden + MGS c'mon son.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#14
"Snakes historie er ikke over ennå", sier Hideo Kojima. Jeg må si jeg gleder meg virkelig til et spill hvor Snake er en svak gammel mann og dør sakte over en seksmånedersperiode.

Har Snake noen unger egentlig?
 
#18
Etter alt som har skjedd i MGS universet, så er det ikke akkurat utenkelig at man kan ha funnet en metode for å reversere den aksellererte aldringsprosessen tilbake til der den startet, og vil da plutselig se like ung ut som i MGS2.

Eller kanskje vi får fortellingen om hva Snake og Otacon bedrev med de to årene etter at han sprengte tanker'n i MGS2... evt. mellom MGS1 og 2.
 
#20
Husker Kojima, før det ble til Metal Gear Rising, blant annet så for seg å produsere et MGS som handlet om The Boss under andre verdenskrig eller noe sånt. Det var også noe snakk om å lage spill av Les Enfants Terrible-prosjektet. Så et spill mellom Peace Walker og Metal Gear. Tror likevel jeg selv mest kunne tenke meg et som foregår lenge etter MGS4. Har blitt litt mye Big Boss og hans problemer etter hvert, og jeg synes det hadde vært litt rart med enda et om Solid Snake etter MGS4. Det var liksom så avsluttende. Så gjerne litt sci-fi denne gangen. Er liksom veldig klar for en astronautkledd Plasma Snake i kamp mot sin bror Vapor Snake. Tre generasjoner er mer harmonisk enn to likevel. Med mindre det bare jeg som føler jeg må gjøre alt enten én gang eller tre ...

Ellers er Hideo Kojima utvilsomt den spilldesigneren jeg liker best, så dette er awesome!