Flyttesalg

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#1
Driver og flytter for tiden og det er et par ting jeg hadde satt pris på å slippe og ta med.

DVD
The Cable Guy
Sin City
The Bourne Identity
The Shining
A Night At The Roxbury's
Twin Peaks, sesong 1
Austin Powers-trilogy (boks)
Ringenes Herre-trilogien (de vanlige versjonene)

PS2
The Getaway
SSX Tricky (platinum)
Virtua Fighter 4

SNES
Flintstones: Treasure Of Sierra Madrock (kun spillet)
Chrono Trigger (spillet + eske i middels stand)

Alle spilla og filma har vært brukt ytterst lite og er i veldig bra stand. Selges billig.
 
#2
Ikke at jeg kommer til å kjøpe det, men hvor mye har du tenkt for Chrono Trigger? Har sett det har gått for ganske sjuke summer på ebay.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#3
Det er ikke verdt så grusomt mye når det bare er spillet, men jeg solgte en komplett utgave til Novastrum (tror jeg) for 1200 for 4-5 år siden. Regner med at jeg kan få 500 for dette spillet hvis jeg bare finner noen som gidder å kjøpe det.
 
#4
Du kunne ikke tenke deg å kun selge esken til CT? :3 Kjøpte nettopp cart + manual og begge kartene i god stand, men skulle gjerne hatt esken også.

Lurer også på sånn snirkus hva du hadde tenkt deg for:

The Cable Guy
A Night At The Roxbury's
Austin Powers-trilogy (boks)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#5
Joda, du kan godt kjøpe bare esken. Bare husk at den ikke er i perfekt stand, sånn at du ikke blir skuffet. Selve overflatene er pene, men det er litt slitasje i kantene, pluss at den ene klaffen i hovedåpningen bare såvidt sitter på plass.

Høres det greit ut med 50 kroner per film og 150 for Austin Powers-boksen (kostet 199 på CDON sist jeg sjekka)? Kan godt si 50 kroner for CT-esken også, så det blir 300 totalt. Hva sier du til det?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#7
Det er lov å prute :p. 200 for alt?

Bor forresten ikke i Oslo, så jeg må sende skitten.
 
#8
Mje.. Tror jeg nesten ev. får ta det siden om du fortstatt har det, må prioritere å sette av så mye penger som mulig til ny TV :p Men tar som sagt esken for 50 kronasjer. Kunne du tatt noen bilder av den?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#9
Det skal jeg få til, men det må bli på søndag. Om jeg ikke får solgt den andre skitten, skal du selvsagt få kjøpe det senere.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#12
Retrosondre: Føkk, jeg glemte helt av det. Skal prøve å fikse det i morgen.

Revan: Femtilapp?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#14
Skal sende kontonummer på PM, men jeg får ikke sendt filmen før over helga.

Retrosondre: Får heller ikke fiksa bilder før over helga.