Forbidden Siren 2

Jeg har nettopp spilt igjennom forbidden siren 2, et spill som har fått svært lunkne kritikker.
Jeg skjønner det, ettersom kontrollene er litt dårlige, spesielt i begynnelsen, men etterhvert som man tilvenner seg det, går det jo bra.
Jeg syns dette spillet er genialt, det er spennende, skremmende og interessant.
Jeg brukte hele sommerferien på det, og jeg syns det var egentlig et av de bedre spillene jeg har spilt i det siste.

Hva syns dere?

Lodin

Der Waaaah
Har du testa orginalen? Bedre enn den eller like frustrerende?
Ga opp ca. 2\3-del uti det fordi jeg ikke orka mer. På den ene sida var det griseskummelt, men fordi man hele tida måtte restarte oppdrag blei det altfor vanskelig og irriterende. Likefullt er FS1 et av få spill som har gitt meg magesår og det er alltid et tegn på kvalitet. :elsk:
Mulig jeg gir 2 en sjangse hvis de har gjort det litt mindre knotete og jeg finner en billig kopi.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kunne ha fått min omtalekopi, men SHDR stakk av med den som ha-det-bra-gave nå i helga. Sowwy. :(

SITAT(Lodin @ 12.09.06, 16.25) 23626
Har du testa orginalen? Bedre enn den eller like frustrerende?
Ga opp ca. 2\3-del uti det fordi jeg ikke orka mer. På den ene sida var det griseskummelt, men fordi man hele tida måtte restarte oppdrag blei det altfor vanskelig og irriterende. Likefullt er FS1 et av få spill som har gitt meg magesår og det er alltid et tegn på kvalitet. :elsk:
Mulig jeg gir 2 en sjangse hvis de har gjort det litt mindre knotete og jeg finner en billig kopi.
[/b]

Det smarte de har gjort i 2eren er at de har laget checkpoints, noe som gjør at du ikke trenger å måtte starte på nytt når du dør, noe som er suverent!