Forslag angående rollespill og slåssespill.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#1
Jeg synes det skulle vært direkte link til forumene for rollespill og slåssespill på forsiden av forumet. Ser ingen grunn til at disse skal ligge under et underforum.
 
#2
Enig.
Det er irriterende å måtte trykke 2 ganger for å komme inn på seksjonen.
 
#3
Dem har vel gjort dette med hensyn til at det ikke skal bli alt for mye på selve forsiden. Det jo endel valg der allerede og det å legge til enda flere vil kanskje få det hele til å se litt rotete ut.
 
#4
Litt enig med larzen. men synes faktisk hele forumet trenger en opprydning snart, med både seksjoner og skin.
 

Sancti

Terrorkatt
#5
Hm... jeg kan sikkert fjerne fordypning og heller legge til rollespill og slåssespill på forsiden hvis det er ønskelig.
 
#6
Seksjonene var bedre før, når Trøls og co hadde styringen. Da var forumet og alt, ganske så perfekt. Nå er alt for rotete og stygt til at man orker å oppholde seg her.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Sancti@20.04.2005, 22.25
Hm... jeg kan sikkert fjerne fordypning og heller legge til rollespill og slåssespill på forsiden hvis det er ønskelig.
209291​
Synes ikke det er en så bra løsning. Da blir det bare enda mere på forsiden... Hva med bare å lage noen flere valg under Fordypning på ting som er veldig aktuelt for tiden?
 

Sancti

Terrorkatt
#8
Du mener ikke sånn som for eksempel WoW, vel? :rulleøyne:

Jeg ser ikke helt hvordan det skal forbedre det denne tråden egentlig handler om.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Mixel@20.04.2005, 22.38
Seksjonene var bedre før, når Trøls og co hadde styringen. Da var forumet og alt, ganske så perfekt. Nå er alt for rotete og stygt til at man orker å oppholde seg her.
209310​
Det er jeg faktisk enig i. kjedelig at sjefene ikke klarer å ta ansvar og holde forumet i orden.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Sancti@20.04.2005, 22.47
Du mener ikke sånn som for eksempel WoW, vel?  :rulleøyne:

Jeg ser ikke helt hvordan det skal forbedre det denne tråden egentlig handler om.
209329​
Jeg vet at det ikke er det som var meningen med denne topicen. Men jeg laget en annen topic tidligere som nevte akkurat dette. Og det er ikke noe pent med et forum som gjør en nesten blind av alle valga på selve forum forsiden er det vel?

Grunnen til at jeg synes det bla burde være et WOW emne under Fordypning er pga alle som ikke spiller WOW som vil sjekke ting under rollespill seksjonen kan bli litt ville i øya av alle WOW emnene.
 

Sancti

Terrorkatt
#11
Baku:
Jeg har verken fjernet eller lagt til noen seksjoner (så vidt jeg husker) etter at jeg tok over, og når folk ikke har sagt noe, så regner jeg med at det er greit. Nå sier dere noe, og det er greit og skal selvsagt taes til ettertanke, men når ikke dere har kommet med forslag før til hva som kan være annerledes, så kom for faen ikke her og klag. Jeg kan ikke lukte hva dere vil ha.

Og når det gjelder skin; slutt å mas eller lag det jævla skinnet selv. Hvis det er så fryktelig enkelt og veldig kjipt å ikke ha det, så kan kanskje noen lage et for oss?
Ingen betaler noen for å lage skin, og det blir gjort på frivillig basis. Det er under arbeid, men det tar tydeligvis tid.
 
#12
Jeg tenkte på hvordan det vr før du kom. jeg sier ikke at du gjør en dårlig jobb, som moderator gjør du jobben perfekt men som forumsjef synes jeg du kunne jobbe litt med å utvikle forumet videre, det blir litt kjedelig.

Å det kan vel ikke være så sinnsykt vanskelig å få det skinnet i ården? det har jo tatt godt over ett halvt år nå.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#13
Opprinnelig skrevet av Sancti@20.04.2005, 22.25
Hm... jeg kan sikkert fjerne fordypning og heller legge til rollespill og slåssespill på forsiden hvis det er ønskelig.
209291​
Ja, det er nettopp det jeg mener. Koselig om du hadde gjort det. :kos:

Jeg tror dette vil føre til at flere besøker disse underforaene. De blir mye lettere tilgjengelig, til tross for at man bare må trykke en gang mindre for å komme inn på dem.
 

Sancti

Terrorkatt
#14
Jeg kan ikke lage skin, men jeg prøver å mase på folk som kan gjøre det, og noe særlig mer enn akkurat det kan jeg ikke gjøre uten å måtte betale noen.
Hvis du synes det høres fryktelig enkelt ut, så kan du kanskje gjøre et forsøk selv? Alle er velkomne til å lage forslag.

Og som sagt, det er ganske vanskelig å gjøre endringer når ingen sier hva som kan endres og hva det bør endres til. Det er bare å komme med forslag. Det er også ganske vanskelig å tilfredsstille alle, da de fleste har forskjellige meninger om hvordan ting bør være.

Men fortell meg gjerne helt konkret hva som suger og hvordan det kan ordnes opp, så skal jeg ikke være så vrang hvis det er sånn folk vil ha det. Det hjelper bare ikke å si "forumet suger", og ikke noe mer enn det, for det gir meg fantastisk lite å gå ut ifra.
 
#15
Helt enig i hva Sancti sier her. Hun kan ikke lukte hva dere vil med forumet, så ikke kom og klag etter så lang tid.