Forza Motorkækk

#1
åssen er forventningene til Forza Motorsport om dagen? synes det virker litt labert her på spillegal. rart, siden forza kommer til å bli årets bilspill. LIVE kommer dette spillet til å skape 20 000 nye spillegale bare i OSLO! yeah. lol

xbox.ign.com - FORZA MOTORSPORT

la dette være det offisielle spillegal forza-rævpule emnet!

dette blir onani på høyt plan.

jeg gleder meg som en unge.
 
#2
Godt initiativ Gul3.

Jeg har ikke gledd meg mer til et bilspill i hele mitt liv, så jeg venter spent på 13 mai. Hvorfor spørr dere kanskje? Da er det bare å gå over på IGN Xbox og les impressions 1, 2 og 3. Se gjerne noen videoer/skjermbilder og spill demoen :)
Ellers vil jeg anbefale Forza Central.

Avslutter med et bilde, Ferrari F40 @ Nürburgring Nordschleife:

 
#4
Hvis det er biler du mener, så har jeg leste at tallet vil være over 200 ulike modeller, fra flere enn 40 bilfabrikker.
 
#6
Det er vel 233 biler. Og 30 tracks tror jeg. PGR2 hadde litt over 100 biler. Har ikke prøvd alle enda. og jeg har spilt MYE pgr2.

Hvilke tider har dere på forzademoen da? www.forzacock.tk .
 
#7
Lodin: vet hva du tenker nå. "jaja, men gt4 har jo over 700. 233 er ingenting." INGENTING? jaja. husk nå endelig på i gt serien har 1 bil alltid 10 nesten IDENTISKE brødere. bare at års modellen er forskjellig osv. pluss at gt4 har en hel haug med biler man aldri kommer til å gidde og ta i. totalt ukjente merker. så skulle det faen ikke forundre meg om det kommer et knippe ny biler eller fem man kan laste ned via LIVE.

DIGG at nürburgring er PGR2'ish, ikke GT4'ish som suger hest. hest er forøverig et dyr som lever på landet, og er best som pålegg. hvertfall i følge øystein sunde. jeg sier meg enig i det.

uansett. for en lykkelig dag 13 mai blir.
 
#8
Døh, skjønner at du er Forza-fanboy, men du trenger ikke ta'n helt ut. Trenger ikke bli helt apekatt :p :Mafia:
Uansett, så gleder jeg meg til Forza selv, kommer til å bli moro. Et godt alternativ til det tragisk utspillte PGR2 :)

EDIT: Ja, dere kan hevde dere her hvis dere har hva som trengs.
 
#9
Dere bananer begynner å bli despo :p plutselig sitter alle å spiller Moto GP Live DEMO :blunk:



Fikk du tatt rekorden til han kompisen din? :)
 
#11
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@14.03.2005, 19.05
Dere bananer begynner å bli despo :p plutselig sitter alle å spiller Moto GP Live DEMO  :blunk:
Fikk du tatt rekorden til han kompisen din? :)

alle og alle. Det er bare jeg og mattman fra clan banan som spiller motogp.
 
#12
Opprinnelig skrevet av MattMan@14.03.2005, 20.46
Moto GP LIVE DEMO = MotoGP Live  :)
190037​

Jepp, men det er en demo, det er riktignok ganske stor, men det er fremdeles en demo.

La meg understreke det en gang til. Det er en demo. Nå er det ingen her som kan si at de ikke vet noe som jeg vet at bananene spiller demo, og hvilket spill er det?.....Jo det er Moto GP :ehm...: :blunk:



Spillet er bra det, selv om jeg faller i nesten hver sving :)


Å ja. Jeg gleder meg til Forza. Har riktignok kjøpt GT4, men Forza skal også skaffes

ARNIS: Dere er mye mer en bare to bananer :flau:
 
#13
OT: Skjønner ikke hvem alle disse bananene skal være?
Er kanskje 2 stk utenom meg og matti som har spilt MotoGP i den siste uken. Og de var på i sånn 10 minutter før de stakk til halo 2 igjen.
 
#14
Det er.. Øh, teller sjan vei som en banan? Ikke?.. Hmm. Jo, det var han ene amerikaneren som oppførte seg som en banan. Det teller.

Uansett, jeg trenger et solid racingspill som en slags innledning til Forza.
 
#19
Vel, etter at jeg slo av en prat med deg på Moto GP gikk jeg straks i gang med å spille demoen. Har ligget i hardtrening de siste dagene og jeg lover deg at jeg skal gi deg, arnis og alle de andre bananene en real utfordring :kul:

Hvem vet. Kanskje jeg til og med slår CubePro selv om sannsynligheten for det er rimelig liten :p