Frame City Killer

Nok et film klipp av et XB360 spill er kommet ut.

Se klipp her. PS: Om klippet ikke virker så har Gametrailers flyttet den. Sjekk i lista!

Dette er et spill fra Namco som kjører på grafikk motoren til Unreal Engine 3. Starten av klippet er ikke så spennende men på slutten så får en se litt mere og det hele ser litt spennende ut.

Her er litt ang handlingen i spillet:

Set in a metropolis of East Asia in the future, Frame City Killer places gamers in the shoes of Crow, an assassin sent to locate and kill Khan - a terrorist who heads a new-age drug cartel. As a contract killer, players track and profile targets while employing various styles to perform a flawless hit. Frame City Killer promises a dark and gritty story with dynamic car chases and an wide array of methods to finish given assignments.

Noen omtalte dette som Shenmue w/Guns (en eller annen fyr på en nyhetsgruppe), og videoklippet imponerte meg stort, sett bort ifra det noe upresise siktesystemet og elendige animasjonene når de blir skutt. Sett opp farten litt, kanskje de slipper å se ut som de dør i slow-motion.

Var hvertfall veldig imponerende grafikk. Spillet så ut som GTA bare med bedre grafikk. Som LocoLennon sa så var animasjonene elendig når folk ble skutt.
Ser frem til å høre litt mer om spillet når E3 begynner.

Kilik

Lokal moderator
En blanding av Shenmue og GTA lover bra i mine øyne. Med bedre framerate og skikkelig ragdoll-fysikk, så kan dette bli interessant...

Det virker som Unreal Engine 3 virkelig er i skuddet for tiden. Epic, BioWare, Midway, Silicon Knights, det amerikanske forsvaret, Microsoft og nå en japansk utvikler...Neste generasjons Renderware tro?

D

Deleted member 91

Gjest
AI-en var i tillegg temmelig lite imponerende, men det fikser de vel. Når det gjaldt fysikken til folka du skjøt, så trodde jeg en stund at hele skyte-sekvensen gikk i saktefilm. Manglet tempo, liksom. Spillet gir meg nå litt The Getaway-vibber, men det kan vel bli bra.