Freezars salgsemne

#1
Så, jeg er drit lei av å la PSP-en stå å støve, og siden jeg ikke har funnet noen grunner til å like den, så selger jeg den videre til en som forhåpentlig vil.

PSP-pakken:
PSP Value Pack - må selges sammen med resten av det som følger med pakken (pris diskuteres utifra hva som er igjen)
Minnekort: 512mb - 300kr
Everybody's Golf (spill) - 200kr
Wipeout Pure (spill) - 250kr
Spiderman 2 (UMD, forseglet) - 50kr
I Robot (UMD) 50kr
Eksternt Batteri, fremdeles uåpnet og ubrukt - 150kr


Andre spill:
Fifa Football 2004 - 100kr
Fifa Football 2003 - 100kr
Jak3 - 100kr (platinum)
Bloody Roar 2 - 50kr (hakk i coveret)
Toshinden 4 - 50kr
Jump Super Stars - 250kr
Yoshi Touch & Go - 200kr

N64-spill - selges for 150kr stk., samlet 600kr, ingen har manual eller cover:
Super Mario 64
Zelda: OoT
Zelda: MM
Mario Kart 64
Mario Tennis
Banjo Kazooie

Cover og manual følger med og er i topp stand med mindre det står noe annet.

Må også opplyse om at PSP-en har 2 døde pixler plasert ytterst i skjermen, men er ubetydelige ettersom man ikke kan se dem under spilling. Fullpris på alt dette havner vel rundt 4000kr, men jeg vil kun ha halv pris med mindre flere byr på pakken.

Kan også kontaktes via MSN: mr_Freezar@hotmail.com
Er også blandt topp 10 på brukernes tilbakemeldinger, så jeg er trygg å handle med.
 
#2
Så, da har jeg lagt til noen spill og har satt priser på de seperate delene i PSP-pakken.
 

Kilik

Lokal moderator
#4
Hvilken firmware-versjon er det på PSP-en? Og er den europeisk, amerikansk eller japansk?
 
#5
Europeisk. Alle spillene er forsåvidt PAL, bortsett fra Jump Super Stars (JAP) og Yoshi (AM).
 
#6
Hola!

En kompis er kanskje interessert i PSP'en. Hvor mye for den+minnekort?
 
#7
har du løst å bytte jump superstars mot another code til DS??
ellers vil jeg gjerne kjøpe det etter jul..

EDIT:

har også lyst på yoshi touch and go

kan tilby disse:
Star wars III (DS)
Another Code (DS)

om du vil ha andre, PM meg
 
#8
Jeg vet du har skrevet at det ikke følger med eske eller manual på N64-spillene, men hvis du skulle finne eske og manual til MM slik at det er komplett, er jeg meget interessert og du kan bare kontakte meg via PM eller: djnintendo@hotmail.com
 
#9
Soth: Jeg kan holde av begge spillene til etter jul. Hvis du kan kjøpe begge? Kan selge dem samlet for 400kr + porto. Ellers gjelder prisene jeg har satt opp. Er ikke så interessert i å bytte, dessverre.

DjNintendo: kjøpte spillet uten manual og cover, så nei, kommer ikke til å finne det.


PSP-pakka og PSX-spilla er for så vidt solgt.