Friendly Ass Kicking Gamers

Etter mange år og mange runder med alt fra Doom til CS, til de fleste Xbox Live-spill etc., så er jeg drittlei tåpelige online-spillere som utelukkende er ute etter å ødelegge for andre, TK og skriking og hyling.

Noen andre som savner skikkelig online-gaming uten piss? Kunne vært moro å faktisk gjort noe seriøst ut av det....

Google på "VSOP". Der har du et veldig hyggelig CS-server/community. De fleste spillerne er fra Stavanger og er mellom 20 og 60 år (!)
PsychoDad er litt over 50, og [4xP]Gamla er 65 eller noe. Hyggelige folk, ingen drittslenging, fakenicking, syting eller TKing.

Skulle ønske alle spill hadde slike communities.
Merk: Du får bare bruke nicket du bruker første gangen du kobler deg til. De kjører et loggverktøy som banner alle med flere enn et nick.
På den måten blir alle mye fortere kjent, og man slipper alle juksepavene som skjuler seg bak 40 forskjellige navn.

Forøvrig har jeg lyst til å lage et bra onlinecommunity jeg og. Problemet er båndbredde og tilgang på servere.

Ja, det finnes flere, men beklagligvis er det stort sett begrenset til ett bestemt spill. Jeg har personlig ikke kjennskap til Xbox Live-gjengen KlanBanan, men har hørt enormt mye positivt om dem, og håper det finnes flere som kan poste i denne tråden når det gjelder andre spill enn CS også.

Det du beskriver høres helt strålende ut:-D Bra tiltak.

Halky

Veteran bruker ;)
Vel vi har jo da Battlefield No sitt community som er ganske så bra ;) De satser jo seff mest på Battlefield, men har også servere for CS og UT04/RO osv... De har fine servere også, men gode moder og folk som spiller på dem :p Men TK'ere vil det altid finnes, sammen med baserapere og alt det andre tullet. Men seff de som bryter de reglene mange ganger nok, blir jo bannet til slutt.

BF.no har jeg dårlig erfaring med. De er totalt imot det de kaller "spawnraping". Straks du nærmer deg fiendens base, får du enten klar beskjed, eller kick. Men adminene selv bomber basene til kingdome come. Mange av administratorene finner jeg ganske barnslige også.

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, man kan da bombe basene dems :p Men det ekke lov til og campe nær basen til fienden. Og adminene der er kule :)

Jeg spiller ikke så mye PC online, men jeg kan trygt si at Socom til PS2 har blitt et jævla søplesamfunn. Det var ganske morsomt før de jævla 11-åringene kom og begynte å skrike og hoie i mikrofonen, mens de skrek LOL, OMG og "DIN JJÆÆVLA CAMPEHORE!!!!!". Det blir ikke noe morsomt når sånt skjer.

Det finnes så klart hyggelige spillere, men majoriteten er barnslige drittunger som skriker og ødelegger for alle andre. Nå gidder jeg nesten ikke å spille Socom mer.

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Madsy@29.09.2004, 23.52
Google på "VSOP". Der har du et veldig hyggelig CS-server/community. De fleste spillerne er fra Stavanger og er mellom 20 og 60 år (!)
PsychoDad er litt over 50, og [4xP]Gamla er 65 eller noe. Hyggelige folk, ingen drittslenging, fakenicking, syting eller TKing.

Skulle ønske alle spill hadde slike communities.
Merk: Du får bare bruke nicket du bruker første gangen du kobler deg til. De kjører et loggverktøy som banner alle med flere enn et nick.
På den måten blir alle mye fortere kjent, og man slipper alle juksepavene som skjuler seg bak 40 forskjellige navn.

Forøvrig har jeg lyst til å lage et bra onlinecommunity jeg og. Problemet er båndbredde og tilgang på servere.
110295​
Jepp, VSOP adult community er en av de bedre serveren å spille cs på.
Der er hvertfall noen folk normale..

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Madsy@30.09.2004, 16.51
BF.no har jeg dårlig erfaring med. De er totalt imot det de kaller "spawnraping". Straks du nærmer deg fiendens base, får du enten klar beskjed, eller kick. Men adminene selv bomber basene til kingdome come. Mange av administratorene finner jeg ganske barnslige også.
110518​
Du trodde du hadde stirret djevelen selv i brunøyet, eller hva? La meg fortelle deg om Catchgamer... Catchgamer har en masse hyggelige admins som ikke eier respekt for spillere. Visse går så langt som å banne folk fra serverne sine, bare de ikke vinner en firefight. Det siste har jeg hatt ganske dårlig erfaring med, da jeg har blitt sparket ut ene og alene pga. dette. Slikt er ikke bare hinsides all absurditet, men også et klart bevis på at Catchgamer ikke er en respektabel servercommunity. For å toppe kransekaka har de klart å oppretholde den samme "skriveleifen" i over et halvt år, som lyder slik: "Suggestions for the map rotation her?"

CS delen av Catchgamer er like ille.

uansett, jeg anbefaler VSOP, og kanskje litt X-pec serverne (cs.omgplz.com <-- ikke la navnet lure deg)