Fuzion Frenzy (Xbox?)

#1
Spilte en demo av Fuzion Frenzy pa Halo og ble overasket over hvor bra det egnet seg som party-spill. Finnes det kun pa xbox eller pa ps2 ogsa?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#2
Kun Xbox.

Fun fact: Bill Gates elsker angivelig det spillet...
 
#3
Ser ut til at det blir xbox pa meg da. Amped 2 og Fuzion Frenzy er to spill som jeg syns gjor det vaert det.
 
#5
Ja, jo. Var egentlig ikke veldig imponert av Halo, men kanskje Halo 2 blir noe a se fram til? Hvor billig tror du jeg kan fa en xbox for til sommeren?
 
#6
Tror microsoft kommer til å fortsette med bundlene til 1 595,- der du får maskina, en(eller to?) kontroller og to spill. For øyeblikket får du spillene Top Spin og Project Gotham Racing 2.
 
#9
Hva faen... fuzion frenzy suuuuger max. det eneste morsome er å flire av hvor mye et spill egentlig kan suge. hvis dette er god nok til å kjøpe XBOX, så ville jeg heller kjøpt en nintendo, og spilt det første donky kong spillet :tommelned:
 
#11
Opprinnelig skrevet av Epzilon@27.10.2004, 21.50
Ikke tving oss til hate deg, loppelittletom. :) Gjennoppliving av gamle emner er noe vi helst ikke ønsker.
125630​
Det er nok med bare et blikk på navnet.
 
#12
Synes faktisk dette spillet var overraskende bra jeg, spesielt om man har 4 kontrollere :tommelopp: Twisted System eller Sumo noen? :)

Edit: Håper det kommer en oppfølger, men det er vel usannsynlig med tanke på at jeg sannsynligvis er blant de få som liker orginalen...

Edit 2: Det finnes en gud! En oppfølger er visst på vei ifølge IGN Xbox. Skal vist være Xbox Live kompatibelt også! Lanseringsdato rett etter nyttår ifølge GameZone, men denne blir sikkert forandret på.

Edit 3: Etter å ha trålet gjennom google og en del forum, ser det vist ut som at oppfølgeren ikke kommer i det hele tatt :blunk: