Gamecube JP-IMPORT-spill & NGC-blad

Status
Stengt for ytterligere svar.
Selger følgende spill (NTSC-J) til Gamecube:

Giftpia SOLGT
Phantasy Star Online I & II SOLGT
Soul Calibur 2 SOLGT
Rockman (Mega Man) Network Transmission SOLGT
Pokemon Colloseum
Viewtiful Joe SOLGT

150,- per spill. Frakt 30,- pr spill.

Har også en del NGC-blader; fra Desember 2001 -> Xmas 2003 og Februar 04 -> Juli 2004. Det er cirka 35 blader til sammen. Ny pris på hvert blad var vel på et sted mellom 70-100 pr. Selges samlet for 350,- (10 kr pr blad) + frakt, som sikkert er en del pga vekten av alle disse bladene. Skal noe kjøpes separat vil det koste 20 kr pr blad + frakt. Alle bladene er i god stand, ingen avrivde sider men kantene kan ha litt "smårusk" etter ordinær bruk.

MoFo2

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er Giftpia så "kanikkejapansksåjegsliter" som en del anmeldere skal ha det til, eller er det faktisk spillbart uten kjennskap til det japanske språk?

Har faktisk ikke spilt noen av spillene her (bortsett fra Viewtiful Joe som jeg har fra før) så jeg vet ikke med sikkerhet. Men fra det jeg har hørt så er Giftpia ganske tekst-heavy med japansk. Jeg tror heller ikke at det kommer en engelskspråklig versjon, i alle fall ikke med det første.

MoFo2

Send meg en PM med navn og adresse, så skal jeg sende deg kontonr. Obs, kan ta litt tid, har litt travelt om dagen men skal svare tilbake så raskt jeg kan.

MoFo2

Edit: redigert første post.

Har noen flere NTSC-J-spill til Gamecube:

Luigi Mansion
Legend of Zelda - Takt of Wind
Super Mario Sunshine
Space Raiders SOLGT
Battle Houshin SOLGT
Wave Race: Blue Storm
Beach Spikers
Super Monkey Ball

Har dessverre ikke bilde av disse, men tror det kan finnes hos LikSang. Samme pris og frakt som tidligere.

MoFo2

Space Raiders takes place in the space, your mission is to battle with the invading monsters from space. There are 3 playable characters, include Justin, Ashley and Naji. Each character has different special techniques and weapons. There is a Story Mode and Survival Mode. The Story Mode is for one player and continue is possible; in Survival Mode up to 2 players can play simultaneously, and you cannot continue the game.
tatt fra beskrivelsen skrevet av Play-Asia.

MoFo2

Status
Stengt for ytterligere svar.