GameCube og Xbox med kamera

Verken Nintendo eller Microsoft vil la Sony være alene med konsollkamera virker det som.

GameCube kameraet vet vil svært lite om enda, men det japanskenavnet er imidlertid kjent. Det skal visstnok gå under navnet Manebito i the land of the rising sun.

Microsoft kommer med Xbox Video Chat, det skal gjrøe det mulig med videochat over Xbox LIVE. Spørs om alle drittungene på LIVE blir like svær i kjeften nå som folk vet hvordan de ser ut ;)

link

epp

firm and correct
For en gangs skyld var Sony først ute med noe, ikke værst. Det hadde vistnok blitt bråk på kontorene til Nintendo etter at Sony gav ut Eye-Toy.

Bra med konkuranse, har prøvd Eye Toy og syntes det var morsomt. Vis ms eller ninty klarer å lage noe helt genialt med kameraene så kanskje jeg kjøper det. En ting er sikkert, jeg skal ikke ha kamera til xbox kun for xbox live chatting og da bli brukt som et web cam...

edit: Hvis Nintendo lager noe som kan bli like genialt med kameraet som bruken av touch skjermen på N:DS, ja da kan det bli en sukse også!

Jeg håper de kommer med Wario Ware: Mega Party Game$ 2 :tommelopp: Se for dere syke, forvridde Wario minispill der du skal bruke kamera til å styre hendlingen på skjermen! En videreføring av det vi så av Wario Ware DS. F.eks at du står og vifter med armene og kutter grønnsaker eller drar en kabel utav ræva til Wario. Priceless!