Gameparty

Dukie

nice girl
#1
De siste par dagene har jeg fått PM's - en del PM's faktisk, og alle har det samme spørsmålet : "Er det ikke på tide med et gameparty snart?" Så jeg svarer alle her. :)
Motivasjonen kommer tilbake sammen med Tekken ComboActs - tro det eller ei.
Det hadde vært fett å f.eks å hatt noe sammen med xbox 360 lansering og en Tekken turnering osv. Er bare noen tanker som jeg lufter her.

De som har noe å bidra til, projektor, lyd, kjøring etc, send meg en PM, det gjelder ALLE, også de gamle. Da har jeg noe å gå ut ifra og kan se hvor mye jeg må skaffe selv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Nærmere tidspunkt ville vært fint...
Uansett, så lenge det er i en helg har jeg sikkert mulighet til å komme. Kan ta med det vanlige, dvs. TV med modda XBox, modda PS2 og umodda PAL-Gamecube. Også en modda JAP-Dreamcast om det skulle være ønskelig, og såklart DS-en min. :D
Kan muuuligens også kjøre litt småtteri om det skulle trenges, men da må jeg gjøre en deal med dama i alle tilfelle (min bil er nå på de evige landeveier, den vi har nå er det hun som betaler for).
 
#3
Jeg kommer helt klart. Regner med at jeg som vanlig tar følge med thetrain. Vi tar begge med DS: :)

Nærmere tidspunkt ville også vært fint, ja.
 
#6
Jeg skal se om jeg kan komme denne gangen, men alt spørs på økonomien ...


Hvis jeg kommer kan jeg ta med:

-2 GC-kontrollere
-SSBM
-DS
-Castlevania DoS (man kan linke på det)
-1 PS2-kontroller


Jeg vil helst ikke ta med noen av konsollene (bortsett fra DS-en), siden jeg kommer til å ta toget, men hvis det er et veldig stort behov for en ekstra GC og/eller PS2 kan jeg sikkert gjøre det.
 
#8
multirap til PS2 hvis det trengs ;)
 
#9
Jeg kommer med godt humør og mye spilleglede, hvis ikke det holder så er det synd for dere :p
 

oma

Village Drunk
#10
jeg kan se om jeg får med meg noen deltagere til tekken turnering, kan og ta med ps2 viss det er å foretrekke, jo fler jo ber ikke sant? (konsoller altså)
 
#13
Jeg skal komme og spre homofil glede!
 
#14
Hvor vil dette være da? Mulig jeg kommer, kan ta med DS, PSP og bredbåndsadapter til GC hvis det er ønskelig.
 
#16
Høres moro ut!
Jeg kan ta med følgende:

- 1 x XBox med 1 kontroll
- 1 x PS2 med 1 kontroll
- 1 x GC med 1 kontroll og bredbåndsadapter
- 1 x GBA med linkkabel

For ikke å snakke om det utruleg coole partyspelet Beyblade V-Force.
 
#17
Konsoller har vel aldri vært problemet, jeg tror heller det går på antall prosjektører og høytalere.

Har mulighet til å ta med en Gamecube med 4 kontrollere og en xbox (ikke chippet).
 

EagleJin

Bear Necessity
#19
- prosjektør
- 4x ps2 pads
- ps2 US og PAL om nødvendig
- multitap
- en drøss med fighting-spill :p :D :svette: (sorry, ingen Kensei, Blodig Roar, Sjel Kaliber, DeL [dø eller levende] eller GG)
- fantasi
- skills på boks

Luthien: Om vi får til et treff ved lansering kan vi kanskje bli sponset på en eller annen måte. Har skjedd før.
 
#20
Bomberman, mann! Bomberman!