Gaming @ Lørenskog
Hei det er jo umulig å finne ett tidspunkt for alle sammen...
Så jeg lurte på hvem av "gutta boysa mine" som var med på litt gaming i lørenskog.
Hvem dato passer da for dere og hva slags tid passer?
Det blir spleiset på mellom ett par av oss å leie ett rom, rett på andre siden av Triaden..
Hvor det står 4 deilige stoler (andre stoler når det ikke er vår tur får vi låne og sitte å chille)..
For å spille på en aldri så liten 120 tommer
Det vil bli spilt for det mest Guilty Gear XX Accent Core og Street Fighter : Third Strike!
Selvom jeg skal innrømme jeg er litt keen på Tekken 5 DR, begynner å bli en stund siden
Kan nok ha noe med flaksen min i sverige hehehehe...
"Er med"
Meg (NukleuZ)
"Kanskje kanskje"
Noen med eller?????
Tricky/Iron Mike/MikeNasty
Wallace
Nattak
oX
Robbie?
Eagle?
Hawk?
FLER TAKK=!?!?!? hehe
Bare gi en liten respons her, hvem dager som passer og hva slags tidspunkter som passer også!
Hei det er jo umulig å finne ett tidspunkt for alle sammen...
Så jeg lurte på hvem av "gutta boysa mine" som var med på litt gaming i lørenskog.
Hvem dato passer da for dere og hva slags tid passer?
Det blir spleiset på mellom ett par av oss å leie ett rom, rett på andre siden av Triaden..
Hvor det står 4 deilige stoler (andre stoler når det ikke er vår tur får vi låne og sitte å chille)..
For å spille på en aldri så liten 120 tommer

Det vil bli spilt for det mest Guilty Gear XX Accent Core og Street Fighter : Third Strike!
Selvom jeg skal innrømme jeg er litt keen på Tekken 5 DR, begynner å bli en stund siden

Kan nok ha noe med flaksen min i sverige hehehehe...
"Er med"
Meg (NukleuZ)
"Kanskje kanskje"
Noen med eller?????
Tricky/Iron Mike/MikeNasty
Wallace
Nattak
oX
Robbie?
Eagle?
Hawk?
FLER TAKK=!?!?!? hehe
Bare gi en liten respons her, hvem dager som passer og hva slags tidspunkter som passer også!