Gangland

#1
Så er det Gangland da... Syntes spillet er genialt, utrolig kult konsept, men det er for vanskelig til tider. Noen som har det?

I såfall trenger hjelp på Conquest 8: Herregud å frustrerende og jævlig!!!!!!
 
#2
Tenkte jeg skulle kjøpe spillet. Men trenger man monster pc for å kunne klarer å kjøre spillet?
 
#3
Tror ikke det, men det kan ikke være noe steinaldre redskap heller. Hadde tenkt å kjøpe det, men pågrunn av all den dårlige kritikken spillet har fått så droppa jeg det.
 
#4
Samme her.
Gangland var et av de spillene til PC jeg
hadde tenkt å kjøpe men etter den dårlige kritikken
så droppa jeg det. Kritikken må jo si noe?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#5
Jeg har kun prøvd Demoen og jeg syns det er/var bra :) Selv får jeg ikke den copien jeg har av spillet til og funke, siden det er en sånn dere dritt pirat sperre i som man må skrive inn etter at man har instalert spillet og ska til og spille det. Men jeg får se om kanskje kan få skaffet det på andre måter...
 
T

Taijpei

Gjest
#6
Synes spillet er stilig jeg. men har ikke penger eller Pc til å kjøpe Spillet
 
#7
vel mange som slakta Battlefield åsså når det kom ut... men det synes nå vertfall jeg er ett bra spill...

jeg har ikke lest noen dårlige kritikker av gangland enda selv men... abbonerer på PcGamingWorld å de skryter av det vertfall... Gangster Wannabe Paradis kaller de det... :D så jeg skal vertfall kjøpe...
 
#8
Jeg ble skikkelig skuffa over Gangland, det virket som et utrolig fett konsept som de kunne gjort jævlig mye ut av, istedenfor blir det bare et halveis ok spill med et dritdårlig gameplay. Er helt enig i gamer.no sin omtale. Det er altfor mange gangsterspill på markedet nå..blir nesten lei.