GBA: Astro Boy: Omega Factor & NES Classics Vol. 2

Astro Boy: Omega Factor

"Everyone, regardless of age, simply must own and play Astro Boy: Omega Factor--because it is one of the best action games on the GBA."
- Frank Provo

Score: 9.2 - Superb

Kilde: http://www.gamespot.com/gba/action/astroboy/index.html

---
Dette spillet har jeg vel ikke hørt om engang, men det virker faktisk ganske interessant. Og 9.2 er jo en veldig bra score fra Gamespot.

NES Classics Vol. 2

Følgende NES-spill vil være en del av "NES Classics Vol. 2" i Nord-Amerika, som lanseres 25. oktober:

- Dr. Mario
- Metroid
- The Legend of Zelda II: The Adventure of Link
- Castlevania

Som de andre NES Classics-spillene, så vil også disse spillene koste $19.99 per stk i USA, og man kan vel regne med en pris på 199-249 NOK per stk i Norge. Dr. Mario, som er det eneste av disse spillene med 2-Player mulighet, vil ha mulighet for å linke både trådløst, og med vanlig link-kabel, og man vil kun trenge ett eksemplar av spillet.

Kilde: http://gameboy.ign.com/articles/537/537917p1.html
Litt gammelt nytt, men kanskje ikke alle som har fått det med seg?

---
Vel, Metroid må i hvert fall skaffes. Nå finnes riktignok Metroid: Zero Mission, en remake av det originale Metroid. Men for nostalgiens skyld, så må jeg nok invistere i denne NES Classics-versjonen.

astro boy er tøft.
istede for å ta og et nes spill, kunne de heller samlet 4-5 på en cartridge. da hadde jeg kjøpt dem.

Opprinnelig skrevet av SilentBob@15.08.2004, 11.59
astro boy er tøft.
istede for å ta og et nes spill, kunne de heller samlet 4-5 på en cartridge. da hadde jeg kjøpt dem.
87692​
Nintendo melker dette så langt de kan.

Er det noen som vet når NES Classics Vol. 2 kommer? Bare må ha Zelda II. Spillet er helt klart undervurdert!

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Tror jeg skal ta en titt på det spillet. Har lest litt av Astro Boy-mangaen(tegnet og skrevet av selveste Ozamu Tezuka), og Astro Boy himself skal vistnok være hovedinspirasjonskilden til min favorittspillfigur gjennom tidene og barndomshelt nr. 1, nemlig Mega Man.

Opprinnelig skrevet av Mario@15.08.2004, 19.45
Er det noen som vet når NES Classics Vol. 2 kommer? Bare må ha Zelda II. Spillet er helt klart undervurdert!
87930​
Jeg skrev det tidligere i emnet, men kan vel nevne det igjen. NES Classics Vol. 2 kommer 25. oktober i Nord-Amerika. Men om du er ute etter den europeiske lanseringsdatoen, så vet jeg ikke.