GC-spill og DS-spill selges

#21
SITAT(Sati @ 16.06.07, 15.50) 70570
Spillene er:
GC
The Legend of Zelda: Twilight Princess
The Legend of Zelda: Collectors Edition
Metroid Prime
Metroid Prime 2: Echoes
Billy Hatcher and The Giant Egg [Uten manual!]
Beyblade
Tales of Symphonia
Mario Smash Football
Waverace: Blue Storm

DS

Phoenix Wright: Ace Attorney
Phoenix Wright: Ace Attorney: Justice for All
Dragonball Z: Supersonic Warriors 2 - SOLGT
Jump Superstars [JAP Version] - SOLGT
Metroid Prime Hunters: First Hunt [DEMO]
Fifa 06

Alle spillene er i fin stand om ikke annet er nevnt.
Bytter IKKE.
[/b]
Er interessert i Phoenix Wright. Du har ikke sendt spillet du solgte til ZoDz for 300,- til ham enda, selv om du har fått pengene på kontoen din. Dette gjør meg skeptisk til å kjøpe noe av deg, han har gitt deg stryk, og du har full innboks. Her er dealen vi kan gjøre: Vi bestemmer pris, så sender du spillet til meg. Jeg tar det utav coveret og setter det inn i min NDS for å teste at det faktisk funker, så overfører jeg penger til deg så fort jeg har forsikret meg om at det funker. Dette er eneste måten jeg vil gjøre handel på, i og med at du er stemplet svindler. :) Og med tanke på at du har gitt meg ditt fulle navn og gitt ZoDz kontonummeret ditt, så tenker jeg at han snart tar kontakt med deg og vil ha penger. Kan hende det var en misforståelse, jeg håper nå det, for jeg vil ha spillet ditt. :D Gir deg 175 inkludert porto, det er ca. halv pris på norske nettsider og litt mer enn halv pris for et helt nytt eksemplar fra Amerika. Ditt er brukt, så den prisen er god. Hva sier du? Ta kontakt i emnet eller send PM, men slett litt meldinger i din innboks for faen.
 
#22
Man skal være litt forsiktig med å kalle folk for svindlere synes jeg. Har kjøpt Tales of Symphonia fra ham(betalte ham for 1til2ukersiden), som jeg enda ikke har fått da, men han sa til meg at han hadde noen problemer. Har lest mye positivt om han, men det kom vist noe negativt fram på et bestemt tidsrom(som har sin årsak).Jeg sier meg fornøyd hvis spillet kommer til meg i løpet av starten av neste uke, grunnet denne årsaken han har. Send meg en PM når det er sendt du Sati ; )
 
#24
Beklager Sati, tok visst feil av deg. Er muligens interessert i Phoenix Wright, eneren av deg. Kan gi 200 kroner inkludert porto, høres det bra ut?
 
#26
Hotel Dusk: Room 215 og 150 kr inkludert frakten mot Phoenix Wright: Ace Attorney og PW: AC - Justice for All. Hva sier du? Er PW-spillene amerikanske eller norske? Er coveret svart eller hvitt? :p

Eventuelt kan du få Another Code: Two Memories istedenfor 150 kroner, eller istedenfor Hotel Dusk.
 
#27
SITAT(proton @ 27.07.07, 00.02) 74903
Man skal være litt forsiktig med å kalle folk for svindlere synes jeg. Har kjøpt Tales of Symphonia fra ham(betalte ham for 1til2ukersiden), som jeg enda ikke har fått da, men han sa til meg at han hadde noen problemer. Har lest mye positivt om han, men det kom vist noe negativt fram på et bestemt tidsrom(som har sin årsak).Jeg sier meg fornøyd hvis spillet kommer til meg i løpet av starten av neste uke, grunnet denne årsaken han har. Send meg en PM når det er sendt du Sati ; )
[/b]
Fikk Spillet idag, tipp topp stand ;)