Gears of War 3 (Vinn betakoder!)

Endre

Ødela forumet
#1

Gears of War 3-betaen er i gang, og har du ikke forhåndsbestilt spillet og heller ikke kjøpt Epic Edition av Bullestorm mangler du kanskje en kode for å prøve det?

Frykt ikke! Hvis du kan svare riktig og raskest på følgende spørsmål, vinner du en kode!
  1. Når slutter betaen?
  2. Når lanseres spillet i Norge?
  3. Stemmer det at spillet vil ha dedikerte servere?
Hvis du ikke vinner denne første lynrunden er det fortsatt håp, bare følg med i forumet for flere konkurranser. Takk til Petter Gjelsnes for kodene!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Nå tror jeg du er ute og farer med tøv, Lodin. Spillet lanseres jo selvsagt ikke før betaen er over.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
1. Før kuene kommer hjem.
2. Når kuene kommer hjem.
3. Nei, det har dedikerte kuer.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Hvor mange er egentlig fortsatt interesserte i Gears of War? Jeg så appellen i 2006/2007 med lokal coop, "fet" grafikk og over-the-top gore, men etter et identisk spill som oppfølger, er GoW fortsatt relevant? At det er en beta på gang har gått meg hus forbi.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Enda fetere grafikk og rekordmye gore-n-violence.

Men jepp, det første var kult (spes i coop) men GoW2 syntes jeg var døllt, fullførte ikke. Ang. konkurransen er det mai om noen dager så vet ikke hvor lenge mer den betaen varer jeg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
For all del bra initiativ med konkurranse, jeg bare lurer på hvor relevant Gears of War-serien er i dag. 2006 er fem år siden (Vi begynner å bli gamle, gutta. Og med vi mener jeg alle unntatt Nicholas.) og jeg kan ikke se at GoW3 bringer noe nytt på banen. Gears 1 ble pop mye på grunn av presentasjonen, ikke bare gameplayet. I ettertid har alle spillene og bikkja deres lagt inn covermekanikker og brysthøye vegger, og når Gears ikke lenger kan overraske med gore og grafikk tror jeg ikke det er mye salgbart igjen i serien.
 

Endre

Ødela forumet
#12
For min del er det fortsatt litt interessant, men det er hovedsaklig fordi hovedkonkurrentene er enda et CoD-spill eller enda et Halo-spill og heller ikke det er spillserier som har utviklet seg så fryktelig mye de siste utgavene, og da er det ålreit med noe som faktisk er litt annerledes. Jeg tenker hovedsaklig på flerspillerdelen, selvom det sikkert gjelder for enspiller òg. Til tross for at Gears of War omtrent er definisjonen på space marine, så er gameplayet ganske unikt i forhold til mange av de andre populære skyterne.

Justin: Uten å si nøyaktig hvor lenge den varer, så har man i hvert fall god tid til å teste flerspillerdelen hvis man får en kode nå. :)

Kan også legge til at jeg forsåvidt spilte et par-ti kamper i betaen i forrige uke, og synes det var morsomt nok, selvom jeg bare fikk testet to brett. Jeg lurer på om de har aktivert flere nå? Spillet er utrolig likt både Gears of War 1 og 2 for min del, men det kommer kanskje av at jeg ikke har satt meg så veldig inn i detaljene og bare går etter førsteinntrykket. Jeg tror uansett at jeg kommer til å skaffe meg det, og håper at en del andre på SG gjør det samme, sånn at vi kan få i gang litt lagarbeid.

Jeg husker vi spilte ganske mye sammen da det første spillet kom, og jeg likte veldig godt at lagarbeid fungerer og blir belønnet i overraskende stor grad (i CoD får jeg ofte følelsen av at det er best å bare gå alene). Jeg skal få spilt litt mer, så jeg kan komme med litt ordentlige inntrykk snart.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#13
Men kanskje det hadde vært litt artig med konkurranse og neo-SG og ikke gjøre om emnet til gråt over en kjedelig spillserie (lag et emne!).
 
#15
Jeg har spilt betaen en del, og det er da gears og atter gears. Ingen ting er virkelig NYTT, tweaks etc of course men ellers skuffende lite. Syns spillet sliter med nøyaktig de samme problemene online som forrige spill i serien, noe som i grunn burde bli løst av dedikerte servere.

Men siden betaen kjører med det samle kjipe P2P systemet de aldri klarer å få til å fungere skikkelig så er det ikke noen spesiell vits i å sjekke det ut heller.

Hvorfor ha en beta uten å ta i bruk dedikerte servere når det var den store nyheten?
 

Endre

Ødela forumet
#16
Det er litt for sant, men hvis vi spiller betaen kan vi være med å forbedre flerspilleren slik at vi både får en underholdene opplevelse og en rettferdig nettkode. [/reklame]

Martin: Siden vi uansett ikke har en Gears 3-tråd ser jeg egentlig ikke noe i veien for litt diskusjon. Nå får vi både en Gears 3-tråd og en konkurranse som en bonus. Men hva med deg da, er ikke du litt glad i manneskytere?

Hazen: Jeg ville ikke nevne det siden det er et av spørsmålene i konkurransen, men siden katta er ute av sekken: Ja, hva faen er greia med det? Jeg håpet at de skulle aktivere de i løpet av betaen, for det må jo absolutt være noe de burde teste.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#17
Det er større sjans for at Thinaran og jeg skal på SNSD-konsert i sommer enn at Spillegal GoW3-betaspilling forbedrer flerspilleren men om noen er gira på å geime det synes jeg de skal lese over tråden og skrive en post siden alle svarene er gitt.

Denne tråden gir meg lyst til å spille Battlefield: Bad Company 2 igjen! Det er onlineskyteren sin det.
 

Lodin

Der Waaaah
#18
I andre nyheter sa CliffyB nylig at de har lyst til å gi det ut på PC siden Bulletstorm beviste at platformen ikke var så død alikevel. MS derimot vil ikke. :ras:
Forøvrig er det vel noen måneder igjen til årets intervju hvor en aller annen fra MS uttaler at de ikke har vært flinke nok til å satse på spill til Windows, men at det skal endre seg i 2012.
 

Endre

Ødela forumet
#19
Det er større sjans for at Thinaran og jeg skal på SNSD-konsert i sommer enn at Spillegal GoW3-betaspilling forbedrer flerspilleren men om noen er gira på å geime det synes jeg de skal lese over tråden og skrive en post siden alle svarene er gitt.

Denne tråden gir meg lyst til å spille Battlefield: Bad Company 2 igjen! Det er onlineskyteren sin det.
Det er mulig det bare er piss, men Epic har sagt gang på gang at dette ikke er en av de betaene som bare skal fungere som en demo for spillet, men brukes til balansering og greier.

Når det gjelder siste del av innlegget ditt er jeg helt enig, og det er tilfeldigvis (neppe) også et spill som belønner lagarbeid i stor grad. Jeg gleder meg til Battlefield 3.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#20
Jeg orka aldri å multie GoW, så aldri for meg at det ville funke spesielt bra (jeg prøvde en håndfull ganger med 2, var helt håpløst). Co-op var artig nok i enern, toern er beyond dritt HE HE NEI NÅ SKAL DU RI NOE ENDA SVÆRERE så blir nok å gi 3 en solid miss.