Gears Of War For Windows - Live!

Huyha!

Det er slike tider da GOW kommer på pc med sprekt innhold:
-5 nye singleplayer Chapters
-nye mp maps
-Level editor
-Forbedret grafikk
-mulighet for og bruke 360 kontrollen.
-1000 nye gamerscore
-Funker med din xbox live konto
-For både XP og Vista....(mac version en gang hører jeg)
Det skal visstnok ikke kreve så utrolig mye for og se fett ut og gli bra.

Noen som skal ha?

Mitt eks kommer i morgen da komplett.no er så snille og har sender det ut til alle som vil ha...11 dager før release tror jeg.

^_^

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Atte hjælp, så tidlig? :eek:

Men ja, jeg skal selvfølgelig ha, som den Gears-hora jeg er. Ikke så stor hore som deg, så klart, men likevel. :p

Du kan neppe dra en "Whore out" i gow med meg nei. men ja fyfan!

Komplett har en sånn....har vi det på lager så sender vi det greie tydeligvis:)

Så go for it !

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det følger med Unrealeditor og, så custom content inkludert maps er vel rett rundt svingen(de kverner jo ut ufattelig tøffe UT2004-maps enda). Ser frem til dette. :)

Edit: apropos det med systemkrav så er det sant, videoene som f.eks. ligger på Gametrailers kjøres jo med et 8600GT. Ikke at det kommer som noen bombe da, gutta i Epic er flinke.

Gleder meg til og se hvordan det ser ut på maskinen min, 8800gts Core 2 duo og alt det vrælet.

er så lei de små fps slowdownsa i 360 versionen.

Siden jeg får dette i morgen så skal jeg skrive litt intrykk osv i morgen kveld.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Imorgen? Jeg trodde ikke det kom før i slutten av denne måneden. Noe shady på gang?

Les førsteposten min venn!

Komplett.no har det på lager, og har sendt mitt eks.
Det ligger nå i oslo og kommer hit i imorgen.

Tydeligvis så driter de i releasen på dette, siden det står på lager og de sender rett ut.

Da sender de det nok i morgen tidlig. hvilket bør gi deg det i kassa om ett par dager. de har en god avtale med posten som gjør de litt ekstra kjappe.

Feks, mitt eks ble sendt fra sandefjord kl 14.54 og var i oslo på sentralen kl 19.39 bare 2timer unna meg som gjør att det er her i morgen tidlig, eller ettermiddag. siden posten ligger på ett kjøpesenter her så kommer pakker gjerne kl 17.00 osv så det er ganske sikkert att jeg har det imorra.
Og siden jeg er en svær Gow hore så gleder jeg meg helt sinnsykt.
Wheipeiaupo!

Signatur

Dato Kl Hendelse Poststed
02.11.07 11.02 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 1714 SARPSBORG
01.11.07 19.52 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

Kjenner jeg disse postmenneskene godt nok så klarer de neppe og levere min pakke som er nå 25min unna meg til postkontoret mitt idag. selvom det er åpent til 20.00

Kanskje jeg er heldig.
Men det tviler jeg på

Og da har man fått det.

Kan gi dypere melding senere.
Men dette knuser og gruser 360 versionen rett og slett.

Novastrum

Feminist-elitist
Coolt, blir nok kjøp på meg og ja. Menneh... Vista only? Isåfall får jeg vente et par måneder.

nei det er ikke Vista only, det funker likesåfint på XP bare att du ikke får noen ubetydelige DX10 effekter.

Live funksjonen i spillet fungerer virkelig bra forresten, fant faktisk ett par svenske spillanmeldere og spille warzone med på lørdag.