Gears of War: Gamertag- og nettspillingstråden

#1
Jeg husker tilbake til tida etter Gears of War kom ut. Jeg var utrolig dårlig i min første kamp med Endre og Chaz, vet ikke om de husker det. Videre ble jeg bedre og fant noen koselige folk å spille med, og jeg kan ikke huske et spill som gav meg mer igjen for å spille lurt og på team.

Gears of War 2 kommer om ikke aaaaltfor lenge har noen kanskje fått med seg. Av den grunn vil jeg ta frem Gears of War og refreshe minnene og kanskje skillsa. Noen andre som vil være med? ;)

Jeg kan spille hver eneste kveld denne uka, fra syv-åtte og utover.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Mas på meg på MSN, da. Etter åtte, siden det er da jeg kommer hjem fra jobb sånn cirka.
 
#3
Jeg slutta aldri jeg, har tatt noen timer gears av og til naar inget annet er og gjoere.
Jeg er ofte paa
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Skulle gjerne vært med (liten overdrivelse, vil egentlig mer spille Halo3 og CoD4), men jeg solgte unna skiten for et halvt års tid siden. :/
 

K999

Keystone State Of Mind
#7
Jeg spiller igjennom Insane for tida med en kompis, og skal på ferie denne uka, men når alt det er ferdig så er jeg med. :)
 
#9
maatte ut en tur, er hjemme naa. spiller dere enda?
tror ikke du er paa vennelista mi revan? er det fortsatt bamsemunsen?
 
#14
Du skal få i morgen kveld, for da skal vi game. :D Få med Yetipants og Hazen, da er vi hvertfall 2 on 2. Så skal jeg fikse to andre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Jammen så sitt oppe ei stund da for faen, så blir jeg med. Har jobb fram til halv ni cirka, så er det middag, og så må jeg nesten være litt sammen med kona, og så kan jeg gejme. Det er det harde bankelivet, skal jeg si dere.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#16
Jeg har GoW liggende i hylla, kanskje jeg blir med.