Hei!
Ettersom min forrige salgspost gikk så bra
clap
, prøver jeg igjen med følgende spill:
Xbox 360
Gears of Wars (classic utgave) 100,-
Gears of Wars 2 (nytt og forseglet) 175,-
Ps3
Dante's Inferno (nytt og forseglet) 180,-
Army of two - 100,-
Rød skrift = Solgt/utilgjengelig
Grunnen til at jeg selger "gode" spill som Gears of wars er at jeg heller foretrekker fantasi og eventyr
iking:
Dante's inferno byttet jeg på GAME (guilty
) og er ute etter å få solgt det unna før jeg blir fristet til å spille det.
Army of Two var det eneste som ikke ble solgt i forrige post, derfor den "sterkt" reduserte prisen :gnoh:
Alle oppgitte priser er inkludert frakt og ved kjøp av flere titler samtidig, blir det "nice-price-effect" :trampoline:
Det er også fullt mulig å betale kontant i Oslo-omegn, og dette alternativet er også å foretrekke.
Selger også lite brukt "Trivial Pursuit Millennium utgave" til 200,- dersom noen vil ta et avbrekk og heller prøve seg på noe brettspill.
Takk for interessen!
Ettersom min forrige salgspost gikk så bra

Xbox 360
Gears of Wars (classic utgave) 100,-
Gears of Wars 2 (nytt og forseglet) 175,-
Ps3
Dante's Inferno (nytt og forseglet) 180,-
Army of two - 100,-
Rød skrift = Solgt/utilgjengelig
Grunnen til at jeg selger "gode" spill som Gears of wars er at jeg heller foretrekker fantasi og eventyr

Dante's inferno byttet jeg på GAME (guilty

Army of Two var det eneste som ikke ble solgt i forrige post, derfor den "sterkt" reduserte prisen :gnoh:
Alle oppgitte priser er inkludert frakt og ved kjøp av flere titler samtidig, blir det "nice-price-effect" :trampoline:
Det er også fullt mulig å betale kontant i Oslo-omegn, og dette alternativet er også å foretrekke.
Selger også lite brukt "Trivial Pursuit Millennium utgave" til 200,- dersom noen vil ta et avbrekk og heller prøve seg på noe brettspill.
Takk for interessen!