Gilette Mach 3 barberblader

Aslak

Humanoïde, incognito
#1
Hei,
Jeg har i min leilighet en sånn boks som dette, bare at pappen er revet opp. Den er fersk fra butikken i går

Når jeg kom hjem oppdaga jeg at de ikke gikk på min barberhøvel, som heller vil ha de fra denne esken:


Så derfor vil jeg gjerne selge den esken jeg faktisk har for å få råd til å kjøpe meg sånne jeg faktisk kan bruke. Noen som vil ha?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#5
Dette er det beste jeg har lest. "Shit feil barberblader! Jeg har ikke råd til nye! ... Jeg selgerem på SG!"
 
#8
Hey, eg har ein Gilette Mach 3 Turbo-høvel, er denne muligens bakoverkompatibel med dine blader, eller må eg skaffe sånn converter?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#10
Jeg gjorde EKSAKT omvendte flausa på butikken i dag. Men da bestemte jeg meg samtidig for å bytte ut den eldgamle mach 3'n min, så you're out of luck boi.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
Alle Mach3-høvler og blader, turbo eller ei, passer sammen.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#13
Sånn forresten så drar jeg til Svalbard en uke så dere har god tid til å finne ut om de passer deres høvler etc. Jeg, derimot, må barbere meg med sløve blader :(
 

Jante

privileged CIS shitlord
#14
Hva faen skal du på Svalbard? Skyte isbjørn?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#17
Jeg kunne tenke meg å gå til innkjøp av disse barberbladene, men så leste jeg plutselig at innpakningen var skadet. NO SALE!
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#18
Jante er det emballasjen du skal bruke?

Jeg gjorde EKSAKT omvendte flausa på butikken i dag. Men da bestemte jeg meg samtidig for å bytte ut den eldgamle mach 3'n min, så you're out of luck boi.
Så du kvitter deg med et skaft som passer til disse? Kanskje jeg kan kjøpe det?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#19
Skal emballasjen inn i et monter? Skal du bruke baksiden som speil? [/revan]
 
#20
Jeg gjorde EKSAKT omvendte flausa på butikken i dag. Men da bestemte jeg meg samtidig for å bytte ut den eldgamle mach 3'n min, så you're out of luck boi.
Ouhhh, Fusion greiene er noe piss! Høvvelen har 5 blader som er så jævlig tettpakka inntil hverandre at du må dra over fire-fem ganger hvis du har litt lengde og tykkelse på stubben din. :tommelned: