Gis bort: Spill - 2xPS2 og 4xMaster System

Kleevah

Livsfarlig amatør
#1
Rydda litt i samlinga og fant en del gromspill som bare støver ned. Tenkte at jeg kanskje kunne gi litt tilbake etter å ha leecha godt på kjøp-salg forumet gjennom åra.

Så ja, jeg gir bort følgene "godsaker" til førsteman som vil ha:


  • Jak 3 (PS2, Platinum) [Borte]
  • Jak X (PS2) [Borte]
  • My Hero (MS) [Borte]
  • Galaxy Force (MS) [Borte]
  • Who the fuck?'s Super GP Monaco II (MS) [Borte]
  • Spider-man (MS) [Borte]

Må desverre be om porto hvis du bor langt i gokk og jeg må sende pakke, ellers kan jeg stort sett møtes på Blindern hverdager (da blirre helt gratis vettu).
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#2
Jeg tar gjerne Master System spillene dine, og kan møte deg på Blindern :)
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#3
Flott, pm sendt... :)
 
#4
Jak X er av interesse, dersom spillet er strøkent eller veldig pent brukt (både cover, disc og manual). Men du må sende. Tror ikke det koster så mye så jeg kan betale det.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Det koster 25 kroner nå, portoen har gått opp for et par måneder siden. Sånn før dere spurte, altså.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#6
Jak X er av interesse, dersom spillet er strøkent eller veldig pent brukt (både cover, disc og manual). Men du må sende. Tror ikke det koster så mye så jeg kan betale det.
Spillet er helt strøkent ja, ingen riper eller skader (har tross alt bare stått i hylla og støva ned :p).

Uansett, portogreiene var tenkt hvis jeg måtte ut med masse kronasjer for norgespakke elns, vanlig porto har jeg plenty råd til å spandere (bare knot å overføre 20 spenn over nettbank osv. uansett). Så bare pm meg en adresse du, så skal jeg sende spillet ASAP. :)