Gløymde spel

#1
Hei!
Tenkte å starte ein tråd der ein kan spør om spel ein kan hugse opp til alt anna enn namnet på spelet, så ved å beskrive det at kanskje nokon kan gjenkjenne det og gje ein lyd! Eg har då sjølvsagt eit spel eg saknar sjølv:

Det er ein top-down shoot'em'up til PC der du er eit skip som skal skyte ned fiendtlige skip. der er ikkje scrolling, så når du nedkjempar fiendane går du til neste level. Men her er det som gjorde det så spesielt for min del. Kvar level gøymde ein "P boks" på toppen av levelen, og om du skaut ned den ville ein powerup droppe. Fekk du tak i den levla skipet ditt opp og fekk nye våpen, men blei du truffet av ein fiende gjekk du NED ein level og mista den oppgraderinga. Er veldig usikker på når det kom ut, men det var nok seinast tidleg 2000-talet moglegens.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#2
Ok, jeg prøver igjen. Dette er en lyspistol arkademaskin hvor man automatisk går framover, men hadde en pedal som lot en gå bakover. Greia var dog at det gikk på tid så man kunne ikke hale ut altfor mye. Ihvertfall var det satt på en base på månen eller no og fiendene var fæle aliengser.
Hva var detta for no. Sikker på at jeg spilla det på Kiel-ferga.

E: Satte meg ned med de nye skillsa mine inne Google og det var Space Gun. Det eide.