Gode gamle spill

I den siste tiden har jeg fått stor sans for gamle spillklassikere.
To spill jeg har har fått i og spilt en del de siste dagene er Elasto Mania (Elma) og Deluxe Ski Jumping 2.0.
Har prøvd å skaffe Bombs & Bugs men jeg fant bare en ny og dårlig versjon. (Vil ha den gode gamle versjonen)

Noen som kan prøve å finne slike klassikkere som f. eks. Bombs & Bugs til meg?

Lodin

Der Waaaah
Og jeg siterer:
1. Ingen piratvirksomhet: All visning, promotering, distrubisjon av piratkopiert materiale er strengt forbudt. Dette gjelder for eksempler artikler som spill, video og musikk. Forumet skal være helt fritt for kriminell aktivitet. Så om du har brutt loven ved å f.eks. laste ned et spill, er det din - og kun din - sak. [/b]

Er Bugs&Bombs virkelig et kjøpespill noe mer? jeg veit hvertfall at Elma er såpass gammelt at det har blitt shareware/oldware/abandonware (you choose), men jeg skal ikke komme å smelle med kjeften eller anbefale nettsteder der man kan hente gamle spill...Retseptck for tha rules A'iiight...

Olza - Sjekk ut posten som heter 1213...litt lenger ned på Pc og Mac...

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
jeg veit hvertfall at Elma er såpass gammelt at det har blitt shareware/oldware/abandonware
[/b]
Opprinnelig skrevet av elastomania.com
To get the full version with its 36 additional levels and the full level editor, you have to register for only US $9.95.
Joda...

D

Doctor Downs

Gjest
Elma er da bare fem år gammelt eller noe? Ikke gammelt, bare ikke avansert.

<div class='quotemain'>
jeg veit hvertfall at Elma er såpass gammelt at det har blitt shareware/oldware/abandonware
[/b]
Opprinnelig skrevet av elastomania.com
To get the full version with its 36 additional levels and the full level editor, you have to register for only US $9.95.
Joda...
[/b][/quote]

My bad... :flau: