Goldeneye: Source

Vet ikke om dette har blitt postet før, søkte men fant ingenting.

Det har nettopp blitt sluppet en alpha versjon av Goldeneye: Source, en mod til Half-Life 2. Den er fortsatt ganske tidlig i utviklingen, men det er temmelig fett for det, og det er endel servere å spille på også. Kun 3 baner så langt (Facility, Caves og Egypt), og noen få skins. Se her for mer info og instruksjoner om hvor du kan laste ned.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Linken din er broken, men google finner alt. Jeg holder på å laste ned nuh.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nå, ja. Den var vel overbelasta eller noe. Jeg sleit med å få prøvd det ordentlig pga manglende folk å spille med. Jeg fikk ikke kontakt til master server list heller, men prøver igjen senere når jeg har litt mer tid.

Lodin

Der Waaaah
Høres utrolig kult ut, men jeg gidder ikke putte HL2 inn på maskina igjen bare for å prøve det. Venter heller og ser hva de gjør med prosjektet.
Her er uansett noen bilder som ble posta på SA.

Det er temmelig fett ja. Eneste som er litt uvant, er at det ikke er noen crosshairs, hehe. Men en blir litt vandt til det etterhvert.

Dette er noe av det feteste pcspillrelatert jeg har sett på lenge. Brettene ser helt fabeltaktig ut. Hvordan er det med våpen og playerskins og sånt? Jeg vil skyte Natalie med 2x Dostovei som Trevelyan igjen.
Æsj, nå må jeg skaffe meg HL2.

Har aldri vært noen særlig fan av remakes, men en remake av Goldeneye er alltid velkommen. Goldeneye er grunnen til at jeg sitter her i dag og skriver på SG.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Psh, stå over. Dritkjedelig.
Tregt, man kan ikke hoppe, kjedelige våpen, kjedelige brett. Spill HL2DM isteden, mye fetere. :)

Psh, stå over. Dritkjedelig.
Tregt, man kan ikke hoppe, kjedelige våpen, kjedelige brett. Spill HL2DM isteden, mye fetere. :)
[/b]

Kan være ening med deg der, men jeg vil i hvertfall gi det en sjangse. Det har riktignok ingen dasser som man kan skyte på hverandre, men det hoster jo opp et realt arsenal likevel da ;)

Hehe, er litt ensformig nå, men er jo bare Alpha. Blir vel endel forbedringer og nye ting etterhvert tror jeg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det bør det bli. Det som er nå er mindre oppfinnsomt enn deathmatchen i Quake I.