GRAW

Navn: Tom Clancy's ghost recon: advanced warfighter
Sjanger: 3 persons skytespill
Plattform: Xbox, xbox 360 og pc
Online: 2-16 spillere online

Linker til 360 versjonen: GRAW - Teamxbox

GRAW - Gamespot

GRAW - IGN

På de linkene finnes det omtrent alt av informasjon som er ute av GRAW. Du kan også gå på hjemmesiden

Spillet fortsetter den taktiske delen av spillet, med nye våpen og gagdets. En spy drone som kan finne fiender er med samt NARCOM. NARCOM er del av HUD'et. Der ser man videoklipp fra andre deler av mapet samt andre ting.

I dette emnet kan alt som har med GRAW diskuteres uavhengig av plattform.

PS. p.g.a søkemotoren kunne jeg ikke finne et annet emnet, i hvertfall ikke i rett kateori.

Så sett i gang å diskuter. :tommelopp:

Edit knappen funket ikke så jeg dobbelposter.

GRAW kommer også til ps2.

IGN anmeldelse! :D

I dag ble min forhåndsbestilling fra Gamesmix sendt. Får det hvertfall før utgivelse på fredag. Fy faen jeg gleder meg.

D

Deleted member 1518

Gjest
Plukker det opp i en studietime på fredag. Håper den lusne elkjøpbutikken har fått det inn, har hvertfall sagt til meg at det var planen. Znaak: Jeg ringer til Bill Gates og sier at du sniker i køen :p

Jeg hadde også en forhåndsbestilling hos Gamesmix, og mitt ble også sendt i dag.

Jeg har ikke sett så utrolig mye frem til det, men jeg begynner å glede meg litt nå. Har en liten gjeng jeg skal spille litt taktisk multiplayer med, og det var vel de som overtalte meg til å kjøpe det, noe jeg ikke tror jeg kommer til å angre på. Så lenge multiplayeren er bra, sier jeg meg fornøyd, for jeg er egentlig ikke særlig interessert i single-playeren.

Har ikke dette spillet release 31/3? Eller rører jeg nå? Eller har det bare blitt sendt tidligere?

D

Deleted member 1518

Gjest
Har ikke dette spillet release 31/3? Eller rører jeg nå? Eller har det bare blitt sendt tidligere?
[/b]
Ikke til Xbox 360 og PC skulle jeg tro :usikker:

Ah, okay, da har jeg nok sett feil bare. Men det kommer ikke til PC før Mai, sant? Mh, jeg vil ha det nå :p

D

Deleted member 1518

Gjest
Mailen jeg fikk når jeg spurte hvilken dag de fikk inn spillet på:
"så vidt som jeg vet så skal vi få denne til releasen ja. den kommer på xbox
360 og til pc

mvh
Perrongen Elkjøp Stormarked"

Og releasen er i overimorgen, så nei tror ikke GRAW kommer til PC i Mai. Sjekka hjemmesiden men det står bare "Available early 2006", har sikkert ikke leta godt nok men etter det Elkjøp sa trodde jeg at spillet skulle ankomme på fredag...

I følge ToTheGame kommer spillet til PC den 26. mai, til Xbox den 17. mars, og den 31. mars til PlayStation 2.

D

Doctor Downs

Gjest
Har ikke fulgt med et sekund på utviklingen av dette, men ser nå at jeg skal ha det. Likte det første Ghost Recon og Island Thunder også i grunn. Men... når ble Ghost Recon tredjeperson?

Er Ghost Recon 2 noe bra? Har ikke hørt noe særlig om det. Lurer på om jeg må ha noe trøstegreier mens jeg venter på GRAW.

D

Deleted member 1518

Gjest
Znaak: Så du hadde fått spillet din pedofaen. Men jeg la merke til at achievementpoengene så utrolig gainunable ut. For eksempel "10 000 kills in multiplayer". Nesten vanskeligere å få tak på enn i PDZ.

D

Deleted member 91

Gjest
Det er også en achievement for å være på førsteplass på leaderboardsene. Sånn, i hele verden. Gir deg 40 GamerPoints. Nice going Ubisoft.

Raptorus: Mja, jeg hadde ikke giddet om jeg var deg. Det regnes i og for seg som et bra spill, om noe mindre taktisk og mer "gung ho" enn forgjengerne sine. Det er bare at det ikke er noen god grunn til å kjøpe det når GRAW kommer ut imorgen.

Raptorus: Om du av en eller annen grunn ikke skal ha GRAW imorgen, ville jeg heller ha trøstet meg med Ghost Recon 1 eller ekspasjonspakkene (Island Thunder, Jungle Storm osv). De er mye mer taktiske og strategiske enn oppfølgeren.

D

Deleted member 1518

Gjest
I følge ToTheGame kommer spillet til PC den 26. mai
[/b]
Blir vell litt lengre enn å vente på morgendagen for lille Raptorus. Men han kan jo bare laste ned spillet. Ubisoft har vell nok av penger, så å snylte litt på dem gjør da ikke noe.

Znaak: Så du hadde fått spillet din pedofaen. Men jeg la merke til at achievementpoengene så utrolig gainunable ut. For eksempel "10 000 kills in multiplayer". Nesten vanskeligere å få tak på enn i PDZ.
[/b]
Ja, det er flere så å si uoppnåelige achievments i spillet. Men jeg bryr meg ikke. Spillet er fantastisk. Har aldri likt Ghost Recon før, men dette synes jeg er noe helt for seg selv.

<div class='quotemain'>
I følge ToTheGame kommer spillet til PC den 26. mai
[/b]
Blir vell litt lengre enn å vente på morgendagen for lille Raptorus. Men han kan jo bare laste ned spillet. Ubisoft har vell nok av penger, så å snylte litt på dem gjør da ikke noe.
[/b][/quote]

Torulv forstår :kos:

Har ikke 360, så jeg må vente :(

Jeg har tenkt å kjøpe det, og det er vel ikke ute til nedlastning lenge før det er i hyllene uansett?

Nicholas og Alex: Aha, det er greit å vite. Er jo det taktiske ved spillene jeg liker, så da kanskje jeg prøver å grave fram en bra pris på eneren. Takk for svar :D

D

Deleted member 1518

Gjest
Oi, delvis dårlig formulering av meg. Det jeg mente var at du kunne laste ned Ghost Recon 2 å spille det i mellomtiden. Nå har jeg forresten skaffa meg spillet, så nå mangler det bare å komme seg hjem til min kjære.