[Multi] Grim Batolfield 1: For skyttergravs_rotter og andre krigere

Kleevah

Livsfarlig amatør
#1
Vanskelig å si om det er vanlig EA-launch eller pga. at halve internet er dødt fra DDoS, men alt er offline så jeg endte opp i BF1 singleplayern. SEND HJELP!
 
#2
Ved siden av Civ 6 så spiller jeg Battlefield 1. Det er temmelig artig at det er satt til første verdenskrig, som er en del av verdenshistorien jeg synes er interessant. Det er jo i grunn samme oppskrift som alle andre BF-spill, så egentlig er det ikke noe nytt. Krigføring fra skyttergravene er tilstede på et kart, men utenom det er det store åpne kart med forskjellige kjøretøy som propellfly og svære stridsvogner. Spillet belønner lagarbeid og det er vanskelig å komme noen vei om man ikke samarbeider. Communityet er relativt modent, men noen shitlords må man jo forvente. Skrevet på telefonen, så det er begrenset hvor mye jeg orker å skrive men kort oppsummert er det et solid stykke spill som til tider er jævlig frustrerende pga snajpers.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#3
Har savnet en battlefield-én-tråd her, men det er kanskje beefen med battlefield.no som fortsatt stikker? :p (evnt. bare få som spiller)

Jeg er i hvertfall storfornøyd med BF1. Mye same old, seff, men fult av små forbedringer her og der som gjør spillet mye mer tilgjengelig uten å ofre vekk noe av det som gjør BF så bra. Liker spesielt det at unlocks ikke lenger er låst bak hundrevis av timer med grind (som har pågått helt siden toern!), ved at nesten alt er tilgjengelig etter en class-level eller to. Var også veldig redd for å ha brent meg helt ut etter å ha spilt alt for mye BF3 og 4, men dette føles helt klart fresht og annerledes nok til å kaste bort masse flere timer på. Karta er også gode og varierte, og det er ingen store hva-i-faen-tenkte-de-på-her ala. metro eller locker som jeg har støtt på ennå.

Så ja anbefales sterkt, men som alltid med BF lønner det seg helt klart å rulle squad med noen man kjenner. Det gjør opplevelsen hundretusen ganger bedre, og høyner spillet fra en vanlig multiplayer shooter til kanskje det aller beste på markedet akkurat nå.
 
Sist redigert:

Drauden

SGs kollektive lillebror
#4
Vi er jo endel som skyter rundt i BF1, så hadde vært ålreit med en samlet tråd for Nicholas å poste pwn-videoene sine.
 
#5
Kjøpte denne spillene her om dagen, mens jeg syntes synd på meg selv etter et heftig overtråkk som gjorde meg sofaliggende et par dager. sånn bortsett fra at jeg aldri treffer noen som helst og dør etter å ha vært i bevegelse i gjennomsnitt 10 sekunder pga. at det ALLTID er en fyr bak meg eller sniper, så virker det veldig lovende. Jeg får vel egentlig bare se om jeg har tålmodighet nok til å spille dette nok til at jeg klarer å drepe mer enn 0 personer.

Jeg lyver egentlig litt da, for når jeg fikk optisk sikte på medic-rifla så hadde jeg plutselig ikke negativ KDA i team deathmatch hvertfall.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#6
Ny pætsh!

Shottisen er IKKE nerfa... :penga:

E: eller...?
Changed damage multipliers for buckshot to be more consistent. This will eliminate some unintentionally high and unintentionally low damage hits.
 
Sist redigert:

Kleevah

Livsfarlig amatør
#7
Ser ut som det er det mappet på slutten av første episode i singleplayern? Blir nok å eie uansett..

20 des. for oss dødelige, evnt. uka før hvis du støtter jødinga til EA.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#8
Akkurat begynt og spille dette og operations det beste som har skjedd multiplayer FPS på lang tid. Litt skufftet over at Frankrike ikke er med i spillet men det kommer nok som DLC (og en paths of glory inspirert single player kampanje hadde vært en kjølig midd*). Dette kommer nok til å bli det BF spillet jeg putter ned mest timer i siden Bad Company 2




*press F to deliver coup de grace
 
Sist redigert:

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#10
Sist redigert:

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#11
Da er det ute for de som har premium

 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#12
Mer nytt om det nye DLCet kommer også noen flere maps/operations med froskene

The Russian army is coming to Battlefield 1, together with all-new maps, new weapons, and vehicles. Excited for the first details?

On June 10, EA PLAY 2017 will connect fans around the world to EA’s biggest new games – and Battlefield 1 In the Name of the Tsar will be at the event.

 
Sist redigert: