Gta Vice city stories Psp og Canis Canim edit.

Hei hei.

Jeg har Fått noen promoer.

Canis canim edit og Vice city stories. Jeg har 2 av begge...og det er da slett ikke nødvendig!

Så jeg tenkte og bare gi de bort til de flotte medlemmene hos spillegal. :angel:

Men det er jo sikkert en del som gjerne vil ha noe gratis, så jeg tenkte... kan ikke dere komme på en liten konkuranse. den som vinner får 2 flotte spill gratis ^_^

Ja! Gi dem til den første ikke hvite personen

OooooPS! THATS ME!

Kontakt meg på pm for sending!

Den personen som svarer korrekt på disse 3 spøresmålene raskest får spillene rett hjem

1. Hva heter Vokalisten i Envy?

2. Hva er gamertagen min på Xbox live?

3. Hva kommer ut i 2007 som jeg har skapt?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
1: Tetsuya Fukagawa
2: Thc Hazen
3: Modesty - No Wonder Youre dead

Send PM når du vil gi meg greiene. ^_^

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja faen, du heter "I am the hazen" nå. Har deg jo på lista. :p

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Du vet at oppførsel som det der kun er med på å skape enda større splittelse mellom "rasene"?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vil du ha Canis Canem Edit eller, Nilo? Har det fra før av, var GTA jeg var ute etter. :p

Takketakk til Hazen, forresten! :)

Bare hyggelig og være snill:) Jeg sender begge til deg Yeti så kan du sende canis til nilo om du ikke vil ha det. så sparer jeg litt porto.

YETI MY WHITE BROTH'A WHITE POWHA! ILL PM U :D

WHITE POWA YAL HEAR? WHITE IS THE BEST, EAST OR WEST

Du vet at oppførsel som det der kun er med på å skape enda større splittelse mellom "rasene"?
[/b]
Det kommer fra mannen som bruker en avtar lingnede en blå-farget fyr som blir skutt i hodet, hvorfor ikke en hvit farget fyr? Hvorfor ikke en lilla fyr? Hvorfor akkurat en blå fyr? Liker du ikke de som er blå i huden kanskje? Blå mennesker er mennesker også, hvilken rase tilhører du egentlig? Jøde-rasen, har du ikke noe annet å finne på? Hvorfor svarer du ikke? Er ikke dette live chat? Hva skjer?

hallo?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Endelig kommer min sanne natur fram: Jeg er rasist. Jeg hater min egen rase. Sorry folkens, men Nilo må få særbehandling her.

Black Powha - 2
White Powha - 569875545896631899775644565445963345889654*10^965896

Thanks yeti