Såvidt jeg veit skal den første 360 eksklusive pakka til GTAIV dukke opp i dag så da passer det vel med en tråd? I de tapte og fordømte spiller man MC-kisen Johnny som såvidt dukket opp i kampanjen til Nico. Han har styrt den titulerte gjengen mens bossen Billy har vært til avrusing, men nå som han er tilbake blir det litt gnurring. Greia er vistnok ganske fyldig med flere missions og shizz å bruke noen timer på. Bra skrevet historie på høyde med forgjengern og sies det. Mer multiplayer er det og, men det vil vel bare være gøy i to timer sånn som sist. Sånn ellers er vel det meste det samme, men vi får håpe det ikke er no særlig barnepassing med telefonen denne gangen. Om ikke annet har bikerne nå mulighet for å slåss fra sykklene sine. Tenk Road Rash på gode gamle Mega Drive. 
Shizzpakka er dyrere enn mange hadde håpa, men hvis den er så fyldig som de lover er 1200 funbux levbart.
Eurogamer anmelder og gir det 80, men er som kjent konservative.
Trailer
Og bare sånn for å feire så har MS slippi tøffe MC duds til avatarene våre i natt.
EDIT: Jævla drittMS, oppdater avataren min!

Shizzpakka er dyrere enn mange hadde håpa, men hvis den er så fyldig som de lover er 1200 funbux levbart.
Eurogamer anmelder og gir det 80, men er som kjent konservative.
Trailer
Og bare sånn for å feire så har MS slippi tøffe MC duds til avatarene våre i natt.

EDIT: Jævla drittMS, oppdater avataren min!