Gunstar Heroes

Husker godt Gunstar Heroes på Sega`en :) . Nå ser det ut til at vi får en oppfølger til Gameboy Advance. Uber-good news!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
AAAAAAAHHHH!!!!
Fantastiske nyheter! :D
Dette MÅ skaffes.

Treasure eier. Herlig! Håper på like innovativt og fantastiske gameplay som originalen.

Edit: Nyheten er ikke gammel her på forumet, beklager mitt raske utsagn :)

Gammel nyhet eller ei, jeg hadde ikke hørt om det før i dag, og da det ikke allerede er en tråd om oppfølgeren til "kultspillet" Gunstar Heroes så passer det likevel bra med en slik en her :) . Er veldig spent på hva plottet blir denne gangen, og hvilke våpen man får tilgang til osv. :)

Opprinnelig skrevet av Freeman
Treasure eier. Herlig!
Noen ganger eier de. Andre ganger skuffer de fenomenalt. Jeg likte i alle fall ikke det hypede Astro Boy: Omega Factor i det heletatt.

Sant nok, men med spill som Radiant Silvergun, Ikaruga, Silhouette Mirage etc. i skapet må man bare glede seg. Etter min smak er Treasure det selskapet som har størst prosent bra spill i forhold til antall utgitte.

Kilik

Lokal moderator
Gledelig. Gunstar Heroes er jo en av det absolutt beste spillene fra 16bit-æraen. Godt å se at det fortsatt utvikles kvalitetsspill til GBA selv om det nå er to nyere håndholdte som får mesteparten av oppmerksomheten...

Forresten så bør Treasure gi ut det glemte Sin & Punishment på DS i USA og Europa.

Opprinnelig skrevet av Kilik@03.05.2005, 20.22
Gledelig. Gunstar Heroes er jo en av det absolutt beste spillene fra 16bit-æraen. Godt å se at det fortsatt utvikles kvalitetsspill til GBA selv om det nå er to nyere håndholdte som får mesteparten av oppmerksomheten...

Forresten så bør Treasure gi ut det glemte Sin & Punishment på DS i USA og Europa.
215224​
Enig. Har ikke spilt det selv, men har lest en god del anmeldelser som får meg til å irritere meg selv over at spillet ikke kom ut utenfor Japan :( . Hva med deg? Har du spilt det?

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av wacco+05.05.2005, 08.54-->
<!--QuoteBegin-Kilik
@03.05.2005, 20.22

215224​
Enig. Har ikke spilt det selv, men har lest en god del anmeldelser som får meg til å irritere meg selv over at spillet ikke kom ut utenfor Japan :( . Hva med deg? Har du spilt det?
215854​
[/b]
Har spilt det en del på emulator. Absolutt å anbefale.

Opprinnelig skrevet av Shigsy@07.05.2005, 12.00
IGN har fått kloa i en del nye bilder. Dette ser vilt bra ut.  ^_^  *holder GBAen klar*
216727​
^_^ ^_^ ^_^ !
Gleder meg vilt. Håper spillet får EU-release, slik at man slipper å bestille fra Amerika.
En annen ting jeg håper på er at det nye spillet ikke inneholder en slik monopol-terning-aktig sak som 4. verden i Sega spillet gjorde. Irriterte meg grønn over denne mange ganger. :flau:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var jo kult, da! Ikke kom å si noe annet.

*Kaster terning i hodet på Yetipants* >_<

*Elsker humoren til Vanguard*

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
*bruker fargekode og stjerneliknende ting på begge sider av setningen for å indikere en handling* :D

Men on topic: FETT! Skal skaffes.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ny preview hos 1up

*Glede på seg*

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fett! På den previewen der kan man egentlig legge til omtrent 100 i glede-seg-faktor, da Jeremy Parish faktisk ikke liker Treasure sine spill. :confused:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
1UP har anmeldt spillet: 8,5/10

Opprinnelig skrevet av James Mielke
Unlike many Treasure games which quickly devolve into a never-ending series of boss fights, Gunstar Super Heroes features real levels, plenty of enemies to fight, and tons of eye-candy to enjoy. It's bursting with a creative energy tangible in every level that seeks to outdo itself.