Gammel nyhet eller ei, jeg hadde ikke hørt om det før i dag, og da det ikke allerede er en tråd om oppfølgeren til "kultspillet" Gunstar Heroes så passer det likevel bra med en slik en her . Er veldig spent på hva plottet blir denne gangen, og hvilke våpen man får tilgang til osv.
Opprinnelig skrevet av Freeman Treasure eier. Herlig!
Sant nok, men med spill som Radiant Silvergun, Ikaruga, Silhouette Mirage etc. i skapet må man bare glede seg. Etter min smak er Treasure det selskapet som har størst prosent bra spill i forhold til antall utgitte.
Oooh, knallbra. Man finner ikke fetere 2D actionspill enn Gunstar Heroes. Contra og co kan bare gå og legge seg, IMO. Treasure er virkelig en gjeng med genier. :tommelopp:
Gledelig. Gunstar Heroes er jo en av det absolutt beste spillene fra 16bit-æraen. Godt å se at det fortsatt utvikles kvalitetsspill til GBA selv om det nå er to nyere håndholdte som får mesteparten av oppmerksomheten...
Forresten så bør Treasure gi ut det glemte Sin & Punishment på DS i USA og Europa.
Opprinnelig skrevet av Kilik@03.05.2005, 20.22 Gledelig. Gunstar Heroes er jo en av det absolutt beste spillene fra 16bit-æraen. Godt å se at det fortsatt utvikles kvalitetsspill til GBA selv om det nå er to nyere håndholdte som får mesteparten av oppmerksomheten...
Forresten så bør Treasure gi ut det glemte Sin & Punishment på DS i USA og Europa.
Enig. Har ikke spilt det selv, men har lest en god del anmeldelser som får meg til å irritere meg selv over at spillet ikke kom ut utenfor Japan . Hva med deg? Har du spilt det?
Enig. Har ikke spilt det selv, men har lest en god del anmeldelser som får meg til å irritere meg selv over at spillet ikke kom ut utenfor Japan . Hva med deg? Har du spilt det?
^_^ ^_^ ^_^ !
Gleder meg vilt. Håper spillet får EU-release, slik at man slipper å bestille fra Amerika.
En annen ting jeg håper på er at det nye spillet ikke inneholder en slik monopol-terning-aktig sak som 4. verden i Sega spillet gjorde. Irriterte meg grønn over denne mange ganger. :flau:
Opprinnelig skrevet av James Mielke Unlike many Treasure games which quickly devolve into a never-ending series of boss fights, Gunstar Super Heroes features real levels, plenty of enemies to fight, and tons of eye-candy to enjoy. It's bursting with a creative energy tangible in every level that seeks to outdo itself.