Høps, gutta, dreit meg ut litt her.

Endre

Ødela forumet
#1
Hadde egentlig ikke planlagt å oppdatere forumet ennå, men siden jeg klarte å slette ikonene fra det skinnet vi brukte :)doh2:), følte jeg at jeg var nødt til det. Det er sikkert en del ting som ikke fungerer helt som det skal, og akkurat nå har forumet standardutseende, men det skal jeg forandre litt på etter hvert.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Det bør skje brennkvikt!
 
#6
:neve:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#9
eeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDRE!!!

Hvorfor MÅ du alltid føkke med forumet? Hvorfor? Kan du ikke bare sitte i skyggen?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#12
Hooookey.

1) www.spillegal.no funker ikke, bare www.spillegal.no/forum.

2) Jeg ser at de tingene som nå er på førstesiden er håndplukket for deres kulhetsverdi, men hvordan ordnes det der i fremtiden. Noe taggings fra brukerens side, et spesielt forum eller moderatorenes favoritter?

For all del, brukerinvolvering i innholdsproduksjonen yay og nye forside yay, men hvordan klarte du å slette alle ikonene?

:) :mad: :p :D ;) <-- Det totale utvalget av smilies for øyeblikket.

EDIT: En fancy ting var det ihvertfall; URLer blir nå automatisk mekket bare du skriver adressen, trenge rikke bruke tags.

EDIT2: Når jeg går inn på de førsteinntrykk og sånn som er linket fra førstesiden, så tror forumet plutselig at jeg ikke er logget inn, men tilbake til vanlig forum så går det fint. Mystisk.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#13
Forumet klipper av lange ord og bilder istedenfor å legge til en rulledings langsetter.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#14
Forresten, mens vi er i gang med å grine: Spillegalprisene 2009? (Må vel uansett vente til forum og linker og sånn funker da.)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#16
This must be what evil looks like.

Men ja, seriøst.
 
#17
ENDRE HVORFOR ER URLEN TIL FORUMET SG.NO/FORUM/FORUM.PHP OM DU SKAL FIKSE NOE SÅ FIKS DETTE PLZ HVA FAEN LIKSOM RAGE
 
#19
Bahrg! Irriterer vettet av meg at signaturer har samme font som resten av innleggene! På korte innlegg leser jeg signaturen og blir forvirra.

Se, en stygg smiley for å understreke mitt sinne: :mad:
 

Endre

Ødela forumet
#20
Hooookey.

1) www.spillegal.no funker ikke, bare www.spillegal.no/forum.

2) Jeg ser at de tingene som nå er på førstesiden er håndplukket for deres kulhetsverdi, men hvordan ordnes det der i fremtiden. Noe taggings fra brukerens side, et spesielt forum eller moderatorenes favoritter?

For all del, brukerinvolvering i innholdsproduksjonen yay og nye forside yay, men hvordan klarte du å slette alle ikonene?
1)Har egentlig satt opp en redirect for spillegal.no, men den er vel ikke aktiv nå.

2) Jeg bare testet litt funksjonalitet når jeg la opp de tekstene på forsiden, men hadde vært moro med et underforum hvor folk kunne foreslå hva de ville se på forsiden.

3) Jeg sletta det som lå på testserveren, fordi jeg ville teste dette forumet før jeg brukte det her, men glemte selvfølgelig at alle ikonene vi brukte på forumet faktisk lå på testserveren. Da så jeg bare to alternativer, den ene var å installere det nye forumet med en gang, den andre var å bruke standardikonene for det forrige forumet (som faktisk er styggere enn dette ...).

ENDRE HVORFOR ER URLEN TIL FORUMET SG.NO/FORUM/FORUM.PHP OM DU SKAL FIKSE NOE SÅ FIKS DETTE PLZ HVA FAEN LIKSOM RAGE
Jeg har ikke turt å forandre på det ennå, men skal gjøre sånn at det blir spillegal.no/forum.php etter hvert.