Hadde du en gammel konto på SG mellom 2004-2006?

Endre

Ødela forumet
#1
Jeg skal snart bytte til nytt forum, men alle de nåværende innleggene og trådene blir overført, til og de fra før dette forumet. I den anledning lurer jeg på om dere hadde en konto på Spillegal før vi skiftet til dette grå/grønne forumet? Hvis dere hadde en konto, og ønsker at den skal smeltes sammen med den nåværende kontoen deres, kan dere bruke denne tråden til å si i fra. Hvis dere derimot ikke vil at folk skal huske hvor mye dritt dere skrev før, er det ikke nødvendig å si i fra. =D

Skriv som dette:
Gammelt kallenavn: ILiuz
Nytt kallenavn: Endre


Hvis alt går etter planen, får dere én brukerkonto med det samme kallenavnet som nå, og i tillegg får dere innleggshistorien fra det gamle forumet på samme konto.

Det er forresten fint om dere sier i fra selvom dere har hatt samme kallenavn i begge foraene, da disse ikke vil bli automatisk koblet sammen.
 
#2
Gammelt kallenavn: Klaymen
Nytt kallenavn: Klaymen


Kan bli interessant å se hvilke gamle tråder som blir gjenopplivet.
 
#3
Gammelt kallenavn: The Creature
Nytt kallenavn: Maximum
 
#6
Gammelt nick: WiKKiDCLOWN
Nyeste nick: DiRTY D

Det begynner å bli latterlig mange år her på SG :$
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Gammelt nick: ILiuz
Nytt nick: Yetipants
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#10
Gammelt nick: Corey
Nytt nick: Houseman


Husker ikke om jeg byttet før eller etter 2004. Nick nr. 2, 3 og 4: Alex, Dasadasa, Luthien.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#12
Før hun forlot forumet og ble lesbisk. Problemet var egentlig mest spilltreffene.

(For uinvidde: Bare fjas.)
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#13
Gammelt kallenavn: Cyberkverulant
Nytt kallenavn: CyberK

(Måtte jo korte det ned så jeg slipper å skrive så mye når jeg logger meg inn, sjø.)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#15
Åh.

kakarlsen - gammelt, nytt, trebein, osteoporose, gråtass osv.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#17
Gammelt - InsaneSimian
Nytt - Cycerin
 
#18
Jeg husker ikke når jeg registrerte meg, men det er godt mulig jeg hadde en konto på det gamle, 2006 virker ikke så alt for usansynlig.

Tror jeg het: KarlJ (om ikke bare Karl)
Nå heter jeg: Karl
 
#20
Gammelt kallenavn: dodraugen2k
Nytt kallenavn: Dodraugen