Half-Life 2 - Offisiell Tråd

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
16. november er datoen spillet blir tilgjengelig på Steam, i alle fall. Forhåndsbestill det nå og kjør litt preloading, så kan du stå opp i otta den sekstende og spille av hjertens lyst. ;)
 
#11
Endelig kommer Hl2, gud så lenge jeg har venta på dette spillet! :sikle:
Tror jeg blir syk resten av uka jeg! :p
 
#12
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@14.11.2004, 14.17
Elkjøp selger det for 299,- om du bestiller fra nett siden dems.
135240​
De som kjøper retail standard edition er noen faders hedninger, her er det collectors edition for alle penga. \m/
Glemte nesten: =D
 
#13
Men jeg har ikke alle penga :grine:

Er det et begrenset antall collector's edition som vil bli solgt? Isåfall vil det være borte lenge før jeg får penger. :ehm...:
Lenge leve arbeidsledighet.
 
#14
Jeg har tenkt å bestille HL2 fra elkjop.no men har så veldig lyst på collectors edition. Hvor kan man bestille det eller kjøpe det i butikken, her i Norge?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#15
Jeg fikk et lite angrep av stormannsgalskap, så jeg kjøper det over Steam as we speak. Så kjøper jeg heller den fysiske versjonen ved en senere anledning. Det tar ikke lang tid å laste ned over steam, nei. Det var før i tiden det.
 
#16
Opprinnelig skrevet av Maniac@14.11.2004, 19.26
Jeg har tenkt å bestille HL2 fra elkjop.no men har så veldig lyst på collectors edition. Hvor kan man bestille det eller kjøpe det i butikken, her i Norge?
135415​
DVDon.com har, men de er utsolgt for øyblikket.
Jeg jobber jo i en butikk som selger filmer, musikk og spill, og jeg har fått meg selv bestillt en CE fra hovedkontoret vårt i Bergen.
Så jeg har praktisk talt sikra Collectors :tommelopp:
 
#17
Opprinnelig skrevet av Novastrum@14.11.2004, 19.42
Jeg fikk et lite angrep av stormannsgalskap, så jeg kjøper det over Steam as we speak. Så kjøper jeg heller den fysiske versjonen ved en senere anledning. Det tar ikke lang tid å laste ned over steam, nei. Det var før i tiden det.
135428​
Sitter og vurderer å gjøre det samme. Var det deilig?
 
#18
Har sjekka litt rundt på nettet. Steam nettsiden sier at det kan ta opp til 6-8 uker for leveransen av Gold (CE) pakker. Og mange nettsider viser 10. desember 2004 som release datoen for CE, mens standard edition er 16. nov.
Kanskje det er ikke så farlig hvis jeg kjøper standard HL2, jeg gidder ikke å vente mer ass... Lurer på om alle får muligheten av å spille DoD Source når den kommer ut, eller er det bare de som har Gold \ CE pakker?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#20
Opprinnelig skrevet av Freeman+14.11.2004, 18.52-->
<!--QuoteBegin-Novastrum
@14.11.2004, 19.42
Jeg fikk et lite angrep av stormannsgalskap, så jeg kjøper det over Steam as we speak. Så kjøper jeg heller den fysiske versjonen ved en senere anledning. Det tar ikke lang tid å laste ned over steam, nei. Det var før i tiden det.
135428​
Sitter og vurderer å gjøre det samme. Var det deilig?
135440​
[/b]
Gjett om! :flau:
Kjøpte silver pakka og lastet ned CS Source med en gang. Jeg liker egentlig ikke CS, men det var ganske morsomt. Jeg sugde ikke så mye som jeg hadde trodd. Men jeg spilte vel for det meste på sugne servere. Følelsen jeg sitter med nå, er god. I natt laster jeg ned herligheten og alt ekstrastasjet.