Half Life 2 snart gold.....!?

#1
Ifølge GameSpot så er det blitt sendt til VU games for å få bli godkjent. Håper at dette går raskt slik at spillet går gold før slutten av måneden. :D kanskje det blir en midt oktober utgivelse da.. :)
 

Lodin

Der Waaaah
#2
All den tid de allerede har begynt å sende ut spillet via Steam så er det tvilsomt at VU ikke kommer til å godkjenne den nåværende versjonen. Får nok gold beskjeden når som helst nå.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#3
*Gjør rare ting i spent forventning*
AGAGGGGAGGAGGAagGGGGGAgAGgggAG!!!!!
AHGaGAJGAJAaJgaagaggagaagjajagGJ!JG!!!!!
(vondt i magen) :(
 

Kilik

Lokal moderator
#4
Ah, endelig er spillet ferdig (ifølge Valve i hvertfall). Riktignok har de største preorder-sidene som amazon.com og ebgames.com fortsatt 1.november som ship-dato, så ikke forvent å spille HL2 de nærmeste ukene...
 
#5
Håper det kommer snart! Begynner å bli ferdig med å snegle meg gjennom Doom3 nå:)
 
#6
Doug Lombardi har gått ut og sagt at det snart skal komme en release dato fra Vivendi Universial, vi får bare feste oss i stolen og vente og vente.
 
#7
Opprinnelig skrevet av GombaC@17.09.2004, 18.14
Håper det kommer snart! Begynner å bli ferdig med å snegle meg gjennom Doom3 nå:)
103790​
Jeg tror Doom 3 blir rett å slett et dritt spill i sammenligning med HL2. Det blir overlegent, rett å slett...
 
#9
Doom 3 er nå det verste drittspillet jeg har spilt på lenge ettersom det kun fokuserer på grafikk å har utrolig darrig gameplay. så jeg håper for guds skyld HL2 går Doom 3 en høy gang, eller så er det faktisk Farcry (Det minst omtalte av de 3 store for et halvt år siden) som faktisk viser seg å være det beste av de 3 å i tillegg klarte å komme seg ut på markedet flere måneder før sine mer opphypa rivaler...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Hvis FarCry viser seg å være bedre enn Valve trenger Gabe Newell og banden hans et nakkeskudd. Skal ikke legge skjul på at jeg er mye mer spent på Half-Life 2 enn jeg var på Doom 3 (som jeg ikke har orket å spille noe særlig enda).
 
#11
hadde vært sååå konge om HL2 hadde vært helt f**ka up når det kom da, og valve hadde blitt slakta av alle annmeldere osv ;) gledermeg til det kommer uvansett da, men begynner å blir mektig lei D;
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Om ikke annet så har ihvertfall HL2 ekstremt gode mod muligheter. Doom 3 og Farcry er derimot rimelig låst ned.
Regner med at HL2 kommer til å bli en suksess bare pga. av det.
 

SHDR

Gullmedlem
#15
Hvis det skjer, så lurer jeg på om ikke HL2 er litt fortapt ... du snakker om ikke å klare å gjøre noe som helst. Om det blir utsatt i ytterligere seks måneder, kommer forventningene enten til å dale, ettersom folk er drittlei av å vente, eller så kommer de til å fyke så til himmels at Valve ikke kan leve opp til dem om spillet så gir sinnsyke blowjobs mens den synger julesanger og vasker dass.

Valve har ingen troverdighet igjen nå. Om det spillet ikke kommer snart, kan vi risikere å se at spillet rett og slett overgås. Mye. En ting er å slippe spillet ett år for sent, å slippe det halvannet år for sent etter fire lovede datoer. Og om ikke spillet flopper, som det helt sikkert ikke vil gjøre, så har ikke Valve særlig mye troverdighet igjen i bransjen. Om de velger å bryte med VU så vil vel ingen andre publishere ta i dem uten å først eie dem. Kanskje Valve bare starter som publisher selv? Det er vel kanskje litt av planen ... et av verdens største utviklere som komplett uavhengig utgiver. Det er ikke så vanlig ... og da snakker vi selvsagt om mid-sized outfits. Valve er ikke gigantisk. De har særlig mange ansatte sammenlignet med de riktig store. Kanskje det er bra for bransjen?

/me er bøttetrøtt. Tilgi innleggets struktur ... :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
LOL valve = tregerre en SG.NO KREW...:D:D:D:D.: loll :(

Men seriøst, spillet MÅ komme snart. De KAN ikke la det gå et halvt år til, for da går de så dundrende konk at "Enron" bare blir fornavnet.
 

SHDR

Gullmedlem
#17
Tror nok at Valve har så mye penger at stakkars dødelige ikke kan forstå det. Men du har et poeng der ... selv om du ikke må glemme at 3D Realms har overlevd i syv år uten å gi ut et spill på å lisensiere ut Duke til to andre spill, og bidra med design til Max Payne. Half-Life har solgt mer enn selv Duke Nukem 3D, og tenk på alle ekstrapakkene, alle de gratis moddene som ikke lenger var gratis etter at Valve fant ut at de kunne tjene gode penger på andres harde arbeid.

Uff, så negativ jeg er.
 
#18
Gir Vivendi ut spillet så fort som mulig, lager vi jubel og "We love VUG!" plakater.
Utsetter Vivendi spillet i seks måneder, lager vi opprør og Molotov Cocktails <_<
 
#19
Jeg forstår godt at Vivendi som ikke vil la Valve selge Half Life 2 via Steam siden de trolig går glipp av store penger. Jeg tror ikke de tjener ei krone på det. Nå begynner jeg å bli irritert på Valve. Jeg trodde at de hadde orden i sakene, spesielt etter den såkalte hacker skandalen, men neida.
 

Lodin

Der Waaaah
#20
Ja, fy slemme Valve som vil tjene penger uten tredjeparts utgivere som snusker til seg store deler av fortjenesten.