HALO CTF

#1
Er det noen her som har lyst til å spille Halo mot Skvadron 666

Skvadron666

På Algarheim, ca 8-10 minutter fra Jessheim eller 25-30 minutter fra Oslo i retning nord.

Vi har Alt utstyr:
4 prosjektorer
4 X-bokser
HUB
separate rom.

Vi spiller fast hver mandag, men en del fredager også.

Hvis noen her tror dem er gode :D Så ta kontakt enten her eller ring meg 950 64 450.
 
#5
...jeg "tipper" Lucifer og hans lag kommer på spilltreffet den 24.

Til orientering så spilte Skvadron 666 16 flag-kamper mot Pelle-T og gutta fra Xfaktor, nå på mandag (5.april). Skvadronen vant 15-1 i matcher.

Alle som vinner en 4-manns kamp i flag mot Skvadron 666, vil få ett spill i premie den 24. (Gjelder ikke gaasa, alfie69 og halvor)
 
#6
Ja, ja fokens. Nå er det dusør for å slå Skvadron 666. he he.

Noen som vil prøve?

Hvis jeg skal være litt pirkete så ble slutt resultatet 16-1 på mandag. Ikke at det spiller noen rolle. :D

Jeg tror nok at vi som vanker mest på X-faktor slår dere som vanker her på spillegal :evil: ( ikke for å fyre opp noen altså. he he)
 
#7
Opprinnelig skrevet av Lucifer@08.04.2004, 17.16

Jeg tror nok at vi som vanker mest på X-faktor slår dere som vanker her på spillegal :evil:
jajaj.. trenger ikke skryte heller da.
sikkert gode, men det der var bare teit. ( ikke at jeg sier at jeg er bedre enn deg på noen måte, fordi det bryr meg mitt i brun-øye )
 
#8
Det var ikke ment som skryt. Det er bare for å fyre opp litt til den 24. :p

Vi har vel en snittalder på 30 år, så vi er ferdig med å skryte. men det er jo litt morsomt å sette igang litt konkurranse-instinkt her.

Jeg skjønner ikke: det er jo masse medlemmer her. er det ingen som spiller Halo?