Opprinnelig skrevet av Hurricane@14.04.2004, 15.11
Forresten Baronen kameraten min er kjempe god! :thumbsup:
Åååå, du da...
Ghosten er jo nesten litt tøff da, synd at man ikke kan ha kun Ghost og Warthog på XBox-versjonen. Hvis 2 personer på samme lag kjører Ghost, er de uslåelige (med mindre de suger, big time).
EDIT: Kan legge til en liten historie om hvor mye Kimmy (nicket på Spillegal og i virkeligheten) suger.
Det hadde seg slik at Affable Ostrich og Hurricane satt øverst på den skråningen bak den røde basen, med sniper-rifle begge to. Der satt de og skjøt på meg, Kimmy og en tredje person (ikke regget på SG).
Uansett, til slutt fant vi ut hvor de var, og tenkte vi skulle rushe dem, assault-style, så vi bunkret opp. Jeg plukket opp pistolen og en Assault Rifle, Kimmy hadde shotgun'en og en rocket launcher og han siste personen på laget hadde sniperrifle og hagle. Noe slikt. Uansett, jeg satt meg i førersetet på Warthogen, Kimmy satte seg i passasjer-setet med rocket launcheren klar, og han tredje satt seg bak for å bemanne maskingeværet. Uansett, vi kjører mot dem, full fart. De ser oss, skyter et par skudd, men ikke noe vi mister helse eller en stor mengde shield av. Da vi skal kjøre opp for å ta dem, så presterer Kimmy å avfyre en rakett i veggen vi kjører langs, slik at vi mister alt livet bortsett fra den siste ruten. Der sitter vi, low on health, bilen opp-ned, i sniper-redet til fienden. Hurricane kunne bare vippe fram haglen sin og blaste oss til Helvete, enkelt som bare fanden.
Kimmy pleier også å komme borti granat-knappen ved uhell, uten at han merker det, slik at han løper på sin egen granat og dør. Tøft å se på. Han er også en tilhenger av friendly fire, dog det oftest er "uhell."
Ellers har han et skrudd syn på størrelse, da han ikke har noe imot å rushe en tanks, uten granater (eller iallfall uten bruk av dem), kun bevæpnet med f. eks pistolen. Og han har heller ikke noe imot å assaulte en base med sniper-riflen.
Men han har jo sine moments of glory han også, da det
hender at han headshoter noen med pistolen eller tosser en granat rundt et hjørne og sprenger fienden til biter. Men, det er sjeldent.