HALO! (XBOX-PAL)

HAISANN...bare la merke til at det ikke er noe emne om det beste spillet i verden her..så da lagde jeg det jeg...kom med synspunkt :) er-kommentarer-nytt om halo 2 osv..

Hittil synes jeg Halo er definitivt det beste spillet til Xbox, og jeg lgeder meg stort til 2'ern! Har prøvd Halo på PC, men der er Adventure Mode mye dårligere. Det er jo rått å spille på internett da.. Forhåpentligvis blir jeg/broren min til å kjøpe Halo 2, og det helst til Xbox.

Opprinnelig skrevet av Cornugon@12.04.2004, 12.18
Hittil synes jeg Halo er definitivt det beste spillet til Xbox, og jeg lgeder meg stort til 2'ern! Har prøvd Halo på PC, men der er Adventure Mode mye dårligere. Det er jo rått å spille på internett da.. Forhåpentligvis blir jeg/broren min til å kjøpe Halo 2, og det helst til Xbox.
Helt enig. Var det beste i begynnelsen når det ble sluppet, men er litt usikker nå. Ble kjedelig når du hadde runnet det. Men gleder meg stort til 2'ern, grafikken er sikkert helt konge der! :D

halo er konge................. gleder meg sinsykt til 2 ern kommer.

Halo er et av tidenes spill etter min mening, minst topp 3 av tidenes FPS!
Var mitt tredje spill til Xbox'en, og det er ingen tvil fra min side om at det er dens beste spill

Ellers gleder jeg meg sinnsykt til Halo 2, kan faen ikke vente! Er det satt noen lanseringsdato, eller er det fortsatt bare "TBA"?

D

Deleted member 91

Gjest
Sa de ikke at det skulle komme i Oktober en gang?
Uansett, Halo på burk er det spillet jeg og kompisene mine spiller hele tiden, pleier å linke xboxer, utrolig stilig. Vi pleier å spille Blood Gulch, Hang'Em High og av og til noen av de mindre banene. Må si jeg misliker Scorpion-tanksen, da det trengs absolutt no skillz0rz for å kille med den. <_<
Ingenting som å bunkre opp en warthog med skyteglade kompiser da. <3

Halo ruler rått! Kameratene min og meg pleier alltid å spille det!! Vi linker xbox.
Det er så sinsykt tøft! jeg synes vel egentlig ikke noe om Scorpion eller ghost fordi, Scorpion: Er så lett å drepe med den , spessielt på MP og Ghost: fordi den er vanskelig å drepe med!
Men Warthog er fett, spessielt hvis en kjører, en sitter bak og en annen med rocket launcher sitter i passasjer-setet..
Forresten Baronen kameraten min er kjempe god! :thumbsup:

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Hurricane@14.04.2004, 15.11
Forresten Baronen kameraten min er kjempe god!  :thumbsup:
Åååå, du da... :$

Ghosten er jo nesten litt tøff da, synd at man ikke kan ha kun Ghost og Warthog på XBox-versjonen. Hvis 2 personer på samme lag kjører Ghost, er de uslåelige (med mindre de suger, big time).

EDIT: Kan legge til en liten historie om hvor mye Kimmy (nicket på Spillegal og i virkeligheten) suger.

Det hadde seg slik at Affable Ostrich og Hurricane satt øverst på den skråningen bak den røde basen, med sniper-rifle begge to. Der satt de og skjøt på meg, Kimmy og en tredje person (ikke regget på SG).
Uansett, til slutt fant vi ut hvor de var, og tenkte vi skulle rushe dem, assault-style, så vi bunkret opp. Jeg plukket opp pistolen og en Assault Rifle, Kimmy hadde shotgun'en og en rocket launcher og han siste personen på laget hadde sniperrifle og hagle. Noe slikt. Uansett, jeg satt meg i førersetet på Warthogen, Kimmy satte seg i passasjer-setet med rocket launcheren klar, og han tredje satt seg bak for å bemanne maskingeværet. Uansett, vi kjører mot dem, full fart. De ser oss, skyter et par skudd, men ikke noe vi mister helse eller en stor mengde shield av. Da vi skal kjøre opp for å ta dem, så presterer Kimmy å avfyre en rakett i veggen vi kjører langs, slik at vi mister alt livet bortsett fra den siste ruten. Der sitter vi, low on health, bilen opp-ned, i sniper-redet til fienden. Hurricane kunne bare vippe fram haglen sin og blaste oss til Helvete, enkelt som bare fanden.

Kimmy pleier også å komme borti granat-knappen ved uhell, uten at han merker det, slik at han løper på sin egen granat og dør. Tøft å se på. Han er også en tilhenger av friendly fire, dog det oftest er "uhell." <_<
Ellers har han et skrudd syn på størrelse, da han ikke har noe imot å rushe en tanks, uten granater (eller iallfall uten bruk av dem), kun bevæpnet med f. eks pistolen. Og han har heller ikke noe imot å assaulte en base med sniper-riflen.
Men han har jo sine moments of glory han også, da det hender at han headshoter noen med pistolen eller tosser en granat rundt et hjørne og sprenger fienden til biter. Men, det er sjeldent. :p

HAHAHA, akkurat det husker jeg innmari godt!
Det var konge!
Er helt enig med baronen, Kimmy SUGER han er en skikkelig ``fan``av selvmord, frendly fire og å ikke se granater tilogmed de han kaster selv, det er helt sykt!Vi har hatt mye moro med at Kimmy dreper de han adsolutt ikke skal drepe!!!
Men halo er et av de beste spillene som er blitt laget!!

Nå kan det vel diskuteres om det var helt etisk og moralsk å sitte oppe i den fjellhylla og snipre, da. CAMPING :doh: , kaller vi det, feigingen...
Og vi vant jo kampen eller hva?
Det er greit at jeg har mine nedturet med granater og Rocket launcheren, men i det lange løp er det nok Affable Ostrich som suger.

Hehe det er Kimmy men vi lar han ha den lille der!
Han er så liten og forsvarsløs!!

D

Deleted member 91

Gjest
Hva med at dere løser konflikten med en god, gammeldags Halo-match, f.eks denne helgen her?
Noen som har noe å dele? Tøffe historier, eller lignende?
*lede emnet back on track*

EDIT: Bestemte meg for å skrive noe mer.

Et vanlig problem når man spiller multiplayer er venner som titter på skjermen din når du spiller *host*AffableOistrich*host*.
En god måte å løse dette på er å velge en bane som ser lik ut flere steder, som f.eks Longest og så ta vanlig deatmatch på den. Da blir det nok for hektisk til å se på skjermen til motstanderen (iallfall hvis dere er mer enn 2).
Noe som også er utrolig gøy, men sørgelig undervurdert, er oddball. Dette er egentlig utrolig gøy når man er 3 eller fler!

Fy fader det var så genialt det, når Affable Ostrich og Meg gjemte oss bak det fjellet..
Men en episode som bare var enda mer konge , var når jeg var på lag med Kimmy på MP mot Baronen og Affable Ostrich på banen SINDEWINDER..
Jeg var sånn passe sur på Kimmy, fordi jeg er en dårlig taper og vi lå under 23 - 3 eller noe sånt.. Uansett , så klarer Kimmy opptil flere ganger å drepe seg selv og meg..

Den ene gangen, skulle han sjekke om han hadde flere granater igjen, så klarte han å prestere å kaste en granat inn i et tre, dermed spratt den tilbake og drepte oss begge! Vi tapte kampen 25 - 1 eller noe sånt!

Men Kimmy er dreven på Hang `em High , han slår ofte Baronen, men ikke alltid da! :D

Når Baronen er på sitt beste kan han f.eks skyte fra den ene basen på Hang `em High , med pistolen og over til den andre å skyte headshot på en motspiller!

Affable Ostrich : er den verste spilleren jeg vet om og spille 2 mot 2.. Han bare ser på skjermen, DET plager meg noe j*****

D

Deleted member 91

Gjest
Nå skal det sies at Kimmy bare har fått fler kills enn meg på teamgames, og da vant laget vårt.
Men jeg er skuffet over at ingen andre gidder å svare i dette emnet her! <_<

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Kimmy@14.04.2004, 20.05
Endelig noen som er snille med mej...
Endelig noen som var snille med deg?
Men han har jo sine moments of glory han også, da det hender at han headshoter noen med pistolen eller tosser en granat rundt et hjørne og sprenger fienden til biter.
Hva er dette da, mon tro? <_< Du får hva du fortjener, tenker jeg.
Uansett, andre folk må svare i dette emnet!

Så du sier at når jeg vinner over deg er det bare flaks????
Er ikke det litt overlegent...

Du er bare litt sånn dårlig taper aktig..... :moon:

D

Deleted member 91

Gjest
Har jeg sagt det? Tenk igjen, dummen. Og tenk over det jeg sa på msn.

NÅ SKAL VI PRØVE Å IKKE KJØRE DETTE EMNET MER AV SPOR ENN DET ER.

6

666 Pastorn

Gjest
:) leser med stor glede om kampene deres i halo.
ikke noe slår en skikkelig god kamp hvor det skjer mye rart.
opplever mye rart selv når vi spiller,granater som havner pokkers så feil,wart.som velter og rocketl. som ikke treffer der du vil at den skal treffe.
blir mye gøy ut av det.
vel, tilbake til tema : HALO, helt klart det beste spillet på xbox1.
spiller dere mye ? hvor spiller dere? skal vi prøve å møtes? det er noe av det beste jeg vet ,å møte andre vi ikke har møtt før.
ta kontakt med petter på 95064450 for en prat :rolleyes: