HALO! (XBOX-PAL)

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg skal ihvertfall på Spillegal-treffet, og der kommer det til å bli spilt Halo. Jeg kommer ikke til å bli der over natten. Når vi spiller, pleier vi å linke maskiner hos Kimmy (han har et helvetes bra oppsett), og noen ganger hos meg.
Men for all del, del Halo-historier her! Er vel noe slikt emnet er laget til, tror jeg ( :$ ).

Hei på deg pastor. ja det er meg 666 lucifer.

Dere kan enten ringe sms på ovennevnte nr eller svare her, vi har som sagt 4 prosjektorer og to separate rom til hvert lag. det er veldig moro.

Ser jo at det er mange interesserte så jeg håper noen benytter seg dette tilbudet.

det er bl.a. i morgen(fredag) eller dere kan komme med forslag til dager.

Man får kjøpt pizza og brus der også.

Velkommen :D

(hyggelig å se deg her også ibrows. vi skal jo snart møtes til norges heftigste oppgjør med 26 kamper:13 x flagg og 13 teamslayer) ( et pr brett) tar ca 5-6 timer.

halla lucifer! har vært her før..men glemte å lage ny account da spillegal fikk ny layout...oh yeah!..det kommer til å bli en heidundranes halo fest!....men akkurat nå for tiden er det veeeldig dårlig med fritid...i og med at tentamener, eksamener osv er rett tundt hjørnet...så jeg er ikke helt sikker på når det blir...+ at noen av oss spiler amerikansk fotball og har greid å brekke kragebeinet osv <_<

..hehe..i dag skal vi faktisk ha noen nye folk som skal "trye" for oss...(vi har kicka noen dårlige og barnslige fjortiser som var med i klanen før...;) )

men jeg ser fram til vi møtes! :king:

og over til topicet jeg lagde...: HALO er det beste spillet som noensinne er laget..og halo 2 komme til å bli det feteste spillet noensinne...kanskje med unntak av halo 3 :p

Hey, når Halo 2 kommer kan kanskje jeg, deg Baronen og gjengen din lage en Online klan (hvis alle har Xbox Live)? :shifty:

Opprinnelig skrevet av Baronen@18.04.2004, 20.31
Bare fordi jeg ikke har bredbånd trenger du ikke å mobbe, vet du.
Nei, seriøst, jeg mente det. Kanskje bare denne :shifty: <--- smilien fikk det til å se litt useriøst ut? Men skaff deg det til Halo 2 kommer ut.

\m/

D

Deleted member 91

Gjest
Nå er det ikke nødvendigvis slik at Telehor (for jeg er tøff) har lagt bredbånd her innen 2/3 år da. Så jeg får satse på at vi har flyttet da.

Øhm.. <3

Opprinnelig skrevet av Baronen@19.04.2004, 15.13
Nå er det ikke nødvendigvis slik at Telehor (for jeg er tøff) har lagt bredbånd her innen 2/3 år da. Så jeg får satse på at vi har flyttet da.

Øhm.. <3
Hva faen?! Er du forelsket i meg? <3 ?!

Neida, men få nå de.. ja, få de til å legge det opp! :p

Opprinnelig skrevet av Lucifer@18.04.2004, 17.22
Kult. hvem er disse nye?. kanskje vi kan prøve oss mot dem?
Hvordan gikk kampen?

til lucifer: æsj de var pingler...møtte ikke opp alikevel..hmm..vet ikke hvem de var..men tror de kom fra TS elns.. :blink: ...men det var seriøst gøy å spille mot BV folka ass..meg og ZpiKe mot BV*Odin og BV*BerZerk...vi vant alle 5 gangene (elns) vi spillte mot dem...knuste dem hver gang...både meg og ZpiKe kom på1 og 2 andre hver gang og :D ...hehe

noe sånt..det var en eller to stk som hadde lyst til å bli med i klanen jeg

er med i...men de møtte ikke opp alikevel....så vi spilte over XBC istedenfor...mot andre

.... :rolleyes:

...eller

ukjent og ukjent..har jo hørt om klanen dems før(Tactic Soldiers)...men aldri møtt de

mpersonlig nei...

og btw hvis noen lurer(noe de sikkert ikke gjør) så heter klanen

min LegendarySpartanElites(LSE).....pleide å hete TuH...

Ja. TUH gutta er gode. (dere vil alltid være TUH gutta for oss

:) )tipper ingen

her klarer å slå dem.

Det er nok ingen som kommer til å prøve heller.