Har du byttet kallenavn?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Jepp, med en forumreboot er det alltid noen som vil bytte navn, mens andre holder seg til det kjente og kjedelige (f.eks meg).

Fortell oss ditt nye navn i dette emnet.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#3
Jeg synes det burde være forbudt å bytte kallenavn. Det er greit nå, som forumet er nytt, men når man først har valgt seg et navn, bør man holde seg til det. Jeg har brukt GarlandG siden 29. januar 2002 og det har jeg planer om å fortsette med. At jeg kaller meg Kumool på IRC blir noe helt annet.
 

K999

Keystone State Of Mind
#4
Hallo hallo.

Jeg er så glad for at forumet er oppe.
Men on - topic.
Jeg bytta kallenavn til Cowling istedet for "Sinister" eller K999
Det er vel mest fordi jeg har brukt det på IRC i det siste og syntes det var nice.
 
#5
Shigsy her. Jeg følger trenden og går over til mitt virkelige navn, rett og slett fordi jeg er en ekstremt lite kreativ person. Jeg kom igrunnen frem til at det var veldig kjipt av meg å bruke en annen persons kallenavn (selv om jeg tviler på at han bryr seg), så derfor gjør jeg det bare enkelt og tar i bruk mitt virkelige navn.
 
#6
Gode gamle Affy her... :unsure:
 

Terje

mostly harmless
#7
Gikk fra Tallhill til Terje. Fordi jeg bruker Terje på de fleste andre fora nå, og igrunn bestandig har synes Tallhill var et passe tett navn. Så derfor.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#9
Bytta fra supermario til Reverend Jim.
 
#11
Forbudt å bytte navn? >.< Folk kan vel gjøre som de ønsker, og å forby dem å skifte navn ville vært en smule nazi.

Holdt meg til Alice, men avateren er byttet fra Gaara som husker til en søt liten blomst :kos: .
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#12
Siden Cybermjau var slik en kjedelig fyr, byttet jeg ham ut med Mjau.

Jeg regner med at endringen går ganske greit for de fleste av dere.
 
#13
Som dere ser holder jeg meg til det gamle brukernavnet. Enkelt og greit.
 
#14
Holdt meg til det gamle jeg også, selv om jeg vurderte å skifte navn ... Men synes det er best at folk kjenner meg igjen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#15
Jeg holdt meg også til det gamle, men har ikke helt troa på at det hadde hatt noe å si for min del.




I'm all aloooooone.
 
#16
Byttet til Carlito fra Montana, dette er vel mest fordi Montana nesten alltid er brukt andre steder. Da ble det nå slik at jeg skiftet her også.
 
#17
Jeg har byttet fra Chaz til Joni, enkelt og greit fordi jeg har begynt å bruke Joni mer. Og hvorfor akkurat det navnet? Byttet jeg om a til o fra Janis navn? Neh, var faktisk Jani som begynte å kalle meg Joni, og selv om det bare var en spøk på starten, ble jeg vant med det, så nå er det det navnet jeg bruker mest på nettet.

Og, ja, Joni blir da forkortelse av Jon Erling, akkurat som Jani er forkortelse på Jan Erik.
 
#18
SITAT(Joni @ 06.05.2006, 13.59) 281
Jeg har byttet fra Chaz til Joni, enkelt og greit fordi jeg har begynt å bruke Joni mer. Og hvorfor akkurat det navnet? Byttet jeg om a til o fra Janis navn? Neh, var faktisk Jani som begynte å kalle meg Joni, og selv om det bare var en spøk på starten, ble jeg vant med det, så nå er det det navnet jeg bruker mest på nettet.

Og, ja, Joni blir da forkortelse av Jon Erling, akkurat som Jani er forkortelse på Jan Erik.
[/b]
Jeg elsker deg, Joni!

Ja ... jeg er fremdeles Jani som jeg var for en time siden. :p
 
D

Doctor Downs

Gjest
#19
Siden dette er det eneste åpne emnet her vil jeg gjerne benytte denne posten til å si... Jævlig bra jobba! Forumet er pent, og den nye logoen setter virkelig pricken over i-en! :)

Nå, fortell meg hvordan jeg kan forminske en .gif-animasjon så jeg kan få Steamboat Willie-animasjonen min tilbake ved siden av postene mine.