Har gavekort til Spaceworld som jeg ikke får brukt

Jeg har to gavekort til en samlet verdi på 550 kroner, men jeg får ikke brukt dem. Spaceworld-butikken har ikke noe av det jeg er interessert i, og vil heller ikke få tak i det. Så, om du kunne stikke ned til din Spaceworld butikk, kjøpe spillet for mine gavekort, og så sende spillet opp til meg, så skal du få beholde det som blir igjen. Vet ikke hvor mye det koster, men om det koster 450 kroner så tjener du 78 kroner(minus porto) for en liten løpetur. Dem jeg er interessert i er enten Suikoden IV eller YS: The Ark of Napishtim. Om butikken har begge, så kommer Suikoden først.

Jeg har sett Xenosaga II (PAL) på Spaceworld i Asker, og jeg regner med at spillet er å få tak i alle andre Spaceworld-butikker, så da kan du jo egentlig få bruk for gavekortene likevel, eller hva? :)

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
De har det ikke, har aldri hatt det, og vil aldri få tak i det.
[/b]
Nei, god service har Spaceworld-folkene aldri hørt om. <_< De vil helst ikke ha noen spørsmål om noe som helst, vil helst ikke bestille noe som de vanligvis ikke hadde tatt inn og vil ikke hjelpe med problemer. Det er mine erfaringer. Det verste er kanskje at de ofte ikke «har tid» til å hjelpe hvis du har kjøpt f.eks. en mp3-spiller hos dem og det viser seg å være noe galt med den.

Uansett, var i to butikker i dag uten å finne noe, men jeg kan sjekke Megastore i Oslo også (de burde ha et visst utvalg). Det får jeg imidlertid ikke gjort før om en ukes tid. Jeg kan også tilby meg å kjøpe gavekortene hvis jeg får en liten penge i avslag (kan gi 500 pluss porto for dem).

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan jo også nevne - når vi først deler historier om Spaceworld - at på Hamar overhørte jeg en selger prøve å pushe en PSP på en kar med løfte om at han kunne laste ned spill, programmer og filmer fra nett, rett på maskinen og helt gratis. "Om noen måneder".
Hadde jævlig lyst til å si "Det han prøver å si er at han vil du skal komme tilbake om noen måneder og kjøpe da" til den stakkars kunden som ble løyet til, men heldigvis for ham stakk han uten å kjøpe. Til pass for selgernissen.