Harry Potter: POA

Status
Stengt for ytterligere svar.
Noen som er keen på Harry Potter: Prisoner Of Azkaban?
Kjøpte spillet idag, så det er ganske lite brukt :D
Ønsker spill eller penger, men det hadde vært best med spill 8)
Kom med bud.... Spillet er ripefritt og har ikke engang sett på manualen.

Hvilken maskin?
Har veldig lyst på spillet.
Vil du bytte mot Jak 2: Renegade?

Det er til Xbox, sprry for at jeg glemte å si det. Har ikke Ps2, men vil du kjøpe det? Som sagt har jeg bare hatt det en dag.

Du vil ikke bytte mot noe på Xbox?

Project Gotham Racer 2 kan jeg godt bytte.
Det er i god stand. Brukt meget lite.

Ja..
Hmm...

Hva med SSX 3?

Hvorfor vil du kvitte deg med spillet så fort?

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Howie+04.06.2004, 22.37-->
<!--QuoteBegin-Kyllingmannen
@04.06.2004, 22.31
Hvorfor vil du kvitte deg med spillet så fort?
Det var sikkert bæsjent. :rulleøyne: [/b]
Selfølgelig var det det.
det eneste kule i harry potter spill var Mysteriekammeret(PSOne) da du skulle kaste gnomene, jeg og en venn av meg dreiv med det en stund, gøy ^_^

Det er ike så verst egentlig, du kan fly på fuglen og masse kødd! + at alle tre (Hermione,Ron,Harry) følger etter hverandre så du kan bytte mellom å være de, hver av dem lærer egne trylleformler og har egne egenskaper som trengs alle til for å klare ett brett. Mange hemmeligheter på spillet og nye trylleformler.

Nei takk til SSX 3, liker ikke snowboard spill.

Opprinnelig skrevet av And1Playa@05.06.2004, 11.20
Det er ike så verst egentlig, du kan fly på fuglen og masse kødd! + at alle tre (Hermione,Ron,Harry) følger etter hverandre så du kan bytte mellom å være de, hver av dem lærer egne trylleformler og har egne egenskaper som trengs alle til for å klare ett brett. Mange hemmeligheter på spillet og nye trylleformler.

Samlingen min

Noe interessant?

D

Deleted member 91

Gjest
Til alle som disser Harry Potter: Det nye spillet er det beste i serien hittil, og skal være forholdsvist bra. Mye mørkere stemning enn før, også. Ikke at man kjøper det hvis man ikke liker HP, men det er et ganske bra spill. ;)

Opprinnelig skrevet av eXploSer+05.06.2004, 21.38-->
<!--QuoteBegin-And1Playa
@05.06.2004, 11.20

Samlingen min

Noe interessant? [/b]
Ja, Ninja Gaiden ser interessant ut :D .

Opprinnelig skrevet av And1Playa+05.06.2004, 23.21-->
Opprinnelig skrevet av eXploSer@05.06.2004, 21.38
<!--QuoteBegin-And1Playa
@05.06.2004, 11.20

Samlingen min

Noe interessant?
Ja, Ninja Gaiden ser interessant ut :D . [/b]
tenke på det til i morgen (altså 6. juni, når jeg står opp igjen)...

epp

firm and correct
Sånn litt off-topic så var Harry Potter: Prisoner Of Azkaban for GBA mere enn brukbart :trollmann:

Opprinnelig skrevet av Baronen@05.06.2004, 22.54
Til alle som disser Harry Potter: Det nye spillet er det beste i serien hittil, og skal være forholdsvist bra. Mye mørkere stemning enn før, også. Ikke at man kjøper det hvis man ikke liker HP, men det er et ganske bra spill. ;)
Selvfølgelig, du kan jo "fly på fuglen og masse kødd" :tommelopp:

D

Deleted member 91

Gjest
Greit, jeg gidder ikke mer. :svette:
Det jeg mente er at spillet er ganske ok, ikke veldig dårlig, og hvis du liker Harry Potter er det ganske bra. Ok? Drit nå i den fordømte fuglen, den er sikkert homo uansett.

D

Deleted member 91

Gjest
Rop litt høyere, da hører han deg sikkert! :tommelopp:
(Les: Send en PM, da svarer han sikkert. :tommelopp: )

Status
Stengt for ytterligere svar.