Haze Demo på PSN.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lasta ned for et par dager siden og sjekka, siden jeg har gleda meg til Haze. "Hva... faen?" kan reaksjonen min oppsummeres som. Nesten så noen burde ringe Free Radical og fortelle dem at det finnes noe som heter Halo 3, Half-Life 2 og Call of Duty 4. Skuffa. :(

Jeg har synes det har sett dårlig ut hele veien. Hypinga funka ikke på meg nei. Hvis spillet blir som demoen skal jeg nok ikke bruke penger på det nei.

Synes ikkje det var så ille, eg. Bra kontroll og jump-in-split screen multiplayer i story mode er eit definitivt pluss.

Skal sei folk er kjappe med å kalle det før "møkkaspel", skjønt akkurat fabelaktig grafikk er det ikkje.

Jeg synes også det er å ta i og kalle det et møkkaspill. Det er bare for likt mye annet jeg har spilt til at jeg finner noen interesse. Utifra demoen i allefall.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
IGN gir spillet 4,5. "Av 5?" var det første jeg tenkte, men det viste seg at det var av 10. Vet ikke hva jeg skal si, IGN er jo tross alt IGN.

Edit: i går kunne man jo også lese at spillet krever en instalasjon på litt over 4 gigabyte og kun kjører i 1024x576 som oppskaleres for å klare å holde 30fps jevnt. Ganske skuffende når de tidlige bildene imponerte mange og man siden ser bilder som disse:

Det skal sies at disse bildene er fra multiplayermodusen og at bildene er tatt fra previewet til Gametrailers(derfor artifacts og denslags), men fremdeles...

Kilik

Lokal moderator
Gamespot kjører forresten Haze-reklame for tiden. Må si jeg blir skeptisk hvis de kommer opp med en 8.0 nå...

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hahaha, ja faen. Jeg caller det nå, høyere score enn 7,5 og oppstyret gjør at en korpulent anmelder slutter.

Lodin

Der Waaaah
Jammen k0rn sin låt a? Når IGN gire fem i lyd viser det bare hvor biased de er mot alt som er hardcore. :pinnsvin:

Gamespot kjører forresten Haze-reklame for tiden. Må si jeg blir skeptisk hvis de kommer opp med en 8.0 nå...
Gamespot ga Haze karakteren : 6.0

The Good
* Some utterly fantastic and thrilling set-piece battles
* Co-op support for up to four players makes the campaign more entertaining
* Most of the weapons feel right and are fun to shoot.
The Bad
* Abysmal storytelling and voice acting squander the interesting premise
* Stupid artificial "intelligence"
* Multiplayer is uninspiring and unbalanced.

Lodin

Der Waaaah
Ubisoft:
"One thing I can already tell about the reviews is that most of the time they are the opinion of only one person and may not reflect the way you will see the game: you have to make your own judgment,"
Det har nå et snitt på 57% hos Gamerankings. XD

Kilik

Lokal moderator
Eurogamer-anmeldelsen er underholdende.

"That we're fifteen years on from Doom, and somehow regressing in terms of ideas and execution in a big-budget first-person shooter is slightly incredible. [...] You really have to wonder how it all ended up this dreadful, especially after all the time and resource Ubisoft and Free Radical expended telling people the opposite. The combat's weak, the storyline's excruciating, it's technically deficient - Haze really is this year's most significant gaming disappointment. The fact that the creative forces behind this moribund excuse for a blockbuster feel that it is BAFTA-worthy has to be one of the most tragically comic examples of self-delusion we've ever witnessed."
Jaja, PS3-eierne får i det minste Bioshock til jul :)