Hazen`s Bytte\salgs emne

hei hei.

Selger\Bytter

NFSU Rivals (PSP)

THUG2 REMIX (PSP)

NES: (mot andre NES spill)
Super Mario 2 (NES)

Ice climber (NES)

(Er ute etter Memory stick duo til min psp... jeg kan bytte 1 av spillene mot en god stick:))

ta kontakt:)

Nissebikkje, det mario spillet er vel ikke Super Mario Bros. 2? Det eneste av Mario Bros. spillene jeg nesten ikke har spilt.. Synd at mamma har satt NES'en et eller annet rart sted hun ikke husker da :doh: Hadde jeg bare hatt den hadde jeg slått til med en gang..

Opprinnelig skrevet av PureChaos@05.07.2005, 01.20
Nissebikkje, det mario spillet er vel ikke Super Mario Bros. 2? Det eneste av Mario Bros. spillene jeg nesten ikke har spilt.. Synd at mamma har satt NES'en et eller annet rart sted hun ikke husker da :doh: Hadde jeg bare hatt den hadde jeg slått til med en gang..
239174​
Prøv å la være å svare om du ikke har planer om å kjøpe/bytte noe, eller om du ikke har noe annet veldig fornuftig å si. :)

Skal huske det til neste gang, men hvis jeg finner min nes så vil jeg nok kjøpe spilelt, eller bytte det til meg.

EDIT: Jeg lurte også på om det var Super Mario Bros. 2 han mente, for det stod bare Super Mario, og det er vel litt relevant..?

Det er Super Mario Bros 2 ja.

Nfsu rivals kunne jeg gjerne tenkt meg og byttet mot ett annet spill... HELST!.. men om det skal til med penger vil jeg ha 350kr.