Heroes of Newerth - Nerdrage med Billa & Slegga

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#1
og Trøkker'n, Breiflabb, Griller'n, Nærkis og de andre heltene!


[yt]K6s5lIA2gUY[/yt]


Hvis du liker DotA, har du sikkert hørt om Heroes of Newerth. S2 har laga en omtrent eksakt kopi av gameplayet og innholdet i DotA, men det kjører på en helt fersk engine som klarer å pushe greit med eyecandy, har nye heroes, masse små forbedringer og tusen ganger bedre netcode. Resultatet er digg.

Spillet er i closed beta, og det er NDA på bilder og videoer for øyeblikket, men det finnes en deal leaks og drit på jøderøret. Jeg og Eivind (Add cycerin og eivind2k ingame) spiller omtrent hver kveld, post her hvis du vil ha en invite så du kan sitte och pusha lite i venten med den kule gjengen. Man kan laste ned native Linux og Intel OSX-clients.

Evt. kan du også regge deg som fan av HoN på fjesboka og motta en invite på den måten.

Når du har fått inviten din og gjør deg klar for effektpøvnasje, kan det lønne seg å lese litt her sånn at du ikke tilbringer hvert game med å bli moneyshotta i trynet av codex scouts inni buskaset mens teamet ditt skriker inn i mikrofonene og leter opp gateadressa di. Spill litt, finn ut hvilken hero du liker og let opp en god guide så du veit hva du bør gjøre, hvor du bør være og hvem du skal kille.

In closing:
 

K999

Keystone State Of Mind
#2
Er mac støttet i beta-en? Fikk med meg så mye at Linux og OS X vil bli støttet i full versjon hvertfall. Isåfall ville jeg gjerne hatt en invite, takk.
 
#3
Har fått mekka meg en konto nå og spilt ett par runder, har aldri spilt DotA, men syntes det virket ganske kult forde, ikke det at jeg skjønner så utrolig mye av spillet enda og at jeg blir griseeid konstant:p
 
#4
Vel, det er utrolig mye man må kunne i starten, og det kommer rimelig brått på. Men det er fortsatt ikke like vanskelig som folk skal ha det til, er selvfølgelig et pluss å lese guides på forumet, og å spørre ingame om hva som er lurt å kjøpe etc.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
Jeg synes det høres spennende ut, og lurer på det samme som K999!
 
#6
Hei, jeg har spillt DotA i et par år nå og digger det, sitter her i kjellerstua til vennene mine der samtlige spilla HoN bortsett fra meg. Det hadde vært fantastisk kjekt om du kunne sende meg en beta key så jeg fikk være med på moroa :)

Mail addressen min er: klompen6@hotmail.com
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#7
Jeg har kun én invite, så den går til K999 siden han er så zøt. Email plz.
 
#9
Jeg har også en del invites å dele ut, tilogmed til de som regger seg på forumet og skriver ett innlegg for å få invite, så send pm.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#10
Torturer er faenmeg digg når det funker. Ikkeno' er som å naile en stygg thunderbringer fra 2 screens borte fordi du chainer igjennom en hel rekke creeps med nuken din.
 
#11
Eller når man blinker inn med Behemoth og popper tre stuns og disabler i 6 sekunder, for å så ha refresher bare for moroskyld, og gjør det om igjen.

Samtidig som man brøler sound effects, selvsagt.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#12
Går det ann å sende til folk på begge lag over VoIPen i spillet? HULK SMASH
 
#13
Nei, men det skulle vært noe ala et av det CnC-spillet på konsoll hadde, hvor man kunne skru på cam i rundt 5 sekunder etter man vinner og vise trynet sitt. Tenk deg det hver gang du dreper en hero, hadde blitt tett med leaves men.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#14
Meh, det duger å sasse i allchat etterpå.
 
#16
PM med epostadr.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Øh, av uforståelige grunner har jeg også fått tre invites. Pling på hvis du vil ha.
 
#18
Plutselig ble jeg disconnecta midt i en kamp med beskjeden "the server could not authorize your account" Jævlig lekkert. Mulig jeg trenger en ny invite om jeg ikke får koblet meg på igjen.
 
#19
Du har på deg logikkhatten i dag eller?

Er problemer med authserver.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#20
Fikk også tre invites, men de skal ingen få. Jeg skal bare se på dem. Hver morgen skal jeg logge meg på og se at det står 9/12 invites used, og så skal jeg lene meg bakover og sukke fornøyd.