Hett Starcraft II-rykte

SITAT
Rumor: StarCraft 2 beta by end of 2007?
Apr 13, 2007 @ 11:08am

Summary:
Rumors regarding a sequel to Blizzard's epic RTS have recently hit the internet, much in part to a recent news story from a Korean news source.

Full Text:

By Frederick Cannon

The members of the Team Liquid forums have recently translated a news story from Korean gaming site Fighter Forum, quoting rumors from "reliable sources" that a sequel is currently in the works for Blizzard's groundbreaking RTS StarCraft, with plans for a beta release by the end of the year.

Details are few and far between, but according to the article, Starcraft 2 is set to continue the operatic story set down in the first game and its expansion pack, Brood War. Rumors claim that Blizzard is adding a fourth race to the game based on Kerrigan, and will therefore merge qualities of both the Terran and Zerg races. The franchise's other three races will also see a number of new units added to their arsenals. Additionally, the unit limit of 200, which has been seen as a boon to some, but a burden to others, may be completely eliminated in the sequel.

But fans who still play the original game may not like to hear the article's other claim. Sources believe that Blizzard will attempt to shut down the original StarCraft servers in order to ensure a greater level of success for the sequel, despite the fact that game is still widely played in many areas of the world, and is considered something of a "national game" in South Korea.

As of this article's publication, Blizzard has yet to comment on this story or offer any indication of plans for a Starcraft sequel, but GamePro will keep you updated as soon as we find out more. [/b]
Kilde: Gametrailers.com

La nå dette stemme for #¤%"#% :argh:

Husker hvor skuffet jeg ble når jeg hørte om Starcraft Ghost, thirdperson spill.. *pføy*
Jeg vil ha et nytt RTS, bare større og bedre denne gang.
Noen andre som er sultne på SC2 ? :elsk:

Jante

privileged CIS shitlord
Hah, det har jeg forutsett i årevis, Lodde! :v:

Da sultestreiker jeg naken med en banan i ræva i en uke foran Slottet hvis det skjer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Beta av et spill i en prestisjetung serie - så prestisjetung at de kansellerte et spill som var under utvikling i flere år fordi det ikke holdt høy nok standard - utviklet av et selskap som er kjent for å bruke mange år på utvikling av hvert spill fordi de vil sikre at hvert eneste produkt holder høyest mulig kvalitet, innen årets utgang, når vi ikke har hørt noe håndfast om det før? Jeg tror det ikke før jeg får se det, gitt.

Jeg tror også det der er den lengste setningen her på forumet på en stund.

Du sørger alltid for å ha en nål rundt ballonger du :p
Jeg skal be til samtlige avguder og sørge for at det spillet ser dagens lys! :ninja:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det gjør det nok, men jeg tror ikke vi får se noen beta i løpet av 2007. :)

Lodin

Der Waaaah
Det skal du ikke si. Kan da ikke ta så lang tid å reskinne zerger og space marines i WoWmotoren. :v:

Kilik

Lokal moderator
......

Har lenge vært rykter om at spillet vil lanseres i forbindelse med tiårsjubileet til originalen neste år. Diablo 3 og Warcraft 4 har jeg derimot ingen tro på i nærmeste framtid. Det er i WoW og Starcraft pengene ligger. Starcraft 2 samt 2-3 expansion packs og 3-4 expansion packs til WoW vil nok være det Blizzard jobber de neste fem årene.

Personlig håper jeg at jeg vi en dag får se Lost Vikings 3 og Rock N' Roll Racing 2...

Kilik

Lokal moderator
9 år og noen uker nå... Fant nettopp ut at det i disse dager er 20 år siden første Metal Gear-spillet. Føler meg gammel. :grine:

Åh, herregud! Starcraft må være det spillet jeg har brukt mest timer på opp igjennom årene. La det være saaant!

Spawn more Overlords!

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Starcraft ... er det det spillet hvor man kunne velge mellom tre raser, mennesker, monstre og roboter? Husker ihvertfall at jeg og en venn av meg koste meg mye med det. På den tiden hadde jeg bare spilt spill som Age of Empire, og husker hvor imponert jeg ble over de store forskjellene i rasene. Uansett ett kremspill :D

SITAT
Personlig håper jeg at jeg vi en dag får se Lost Vikings 3 og Rock N' Roll Racing 2 [/b]
Ikke for å ødelegge dagen din men virker dette coveret kjent ?

Jeg gikk også rundt i flere år og håpet på en verdig oppfølger til RRR. Noe jeg kan personlig garantere deg at RRR2 ikke var. Spillet har ingen multiplayer og er pill råttent tvers igjennom.
Da fyrer jeg heller opp SNES emulatoren og spiller det gamle istedet.

10år siden Starcraft? Huff, begynner å få et par årringer dette treet.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg gir faen i om de gjør det til en MMORTS, så lenge jeg får MER STARCRAFT.

JEG SUGER KUKEN DERES, BLIZZARD.