Hjelp! Er på jakt etter et gammelt pc-spill.

Hei. Leter og leter og leter, men klarer ikke finne ut av det.

Jeg er på jakt etter et gammelt pc-spill. Mest sannsynlig fra 90-tallet eller tidlig 2000. Jeg husker ikke hva spillet heter.

Spillet går ut på å bygge en pyramide. Alt skal forestille gamle egypt. Oppe på "himmelen" i spillet er det en sol/gudinne (husker ikke nøyaktig hva det er) hvor man (tror jeg) kunne lagre spillet. Pyramiden bygges ved Nilen og man skal gå rundt å gjøre forskjellige oppgaver for at pyramiden skal bygges.

Er det noen der ute som kan hjelpe meg å finne fram til hva spillet heter og hvem som har produsert det?

Blir ille glad om noen kan hjelpe meg :) På forhånd takk for svar :)

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg brukte faktisk den lite kjente søkemotoren "google", hvor jeg tastet inn "pc-game pyramids". Jeg er glad det kunne være til inspirasjon.

PS velkommen til forumet, den syrlige tonen er bare en liten forsmak på hvordan resten av bølingen oppfører seg, men jeg er egentlig veldig hyggelig og snill og er oppriktig glad for at du fant frem til spillet!

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Hvorfor er du ikke like snill mot resten av oss, Martin? Blir sjalu nå jeg.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Du har ikke pupper, Tomas (du vet at det er min måte å si jeg elsker deg på når jeg mobber deg, pus).

Lodin

Der Waaaah
At ingen nevner Children of the Nile i denne tråden da?
Det går for omtrent ikkeno på Steam nå og handler om å starte opp Egypt og få det til å fungere som en enkel stat.

Jante

privileged CIS shitlord
Synd det funker særdeles dårlig i Windows 7.

Fyfaen Martin nå haru gjort det klart å skremme hu bort på en post, jeg som skulle lage såpe og greier.