hjelp til å finne FF7 bakgrunnsbilder

#1
jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne bakgrunnene i spillet, ikke de teite greiene der personene poserer, men bakgrunnene som man kan se i spillet, og som man går rundt på. Takk for all hjelp!
 
#5
Hvis du ikke har noe imot at karakterene er på selve bakgrunnen, kan du jo

vurdere å kjøpe et eksemplar av Final Fantasy VII til PC. Slik blir det lett for deg å ta de

bildene du ønsker å beholde (Print Screen-tasten).
 
#8
ha dem
se på dem
sikle ;)

nei jeg synes det

hadde vært føft å ha noen av bildene, det er faktisk en del virkelige lekre blandt hopen.

For eksempel forgotten city (der Aeris blir drept). Har en fetisj for FF7 bilder generelt...
 
#9
Ta å gå igjennom spillet et par tre ganger til da vettu. Da får du sett masse fine bakgrunner samtidig som du får oppleve spillegleden ;p
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#10
Opprinnelig skrevet av pkg_inc@23.04.2004, 15.43
ha dem
se på dem
sikle ;)

nei jeg synes det hadde vært føft å ha noen av bildene, det er faktisk en del virkelige lekre blandt hopen. For eksempel forgotten city (der Aeris blir drept). Har en fetisj for FF7 bilder generelt...
Jeg skjønner deg godt.

Hvis du vil ha et bilde av Forgotten City, kan jeg sende det til deg. Har også en del andre bilder du kan ha interresse av. Bare å si ifra.
 
#11
***SPOILER***
Her har du et still-bilde fra begravelsen til Aeris. Enjoy. ;)
 
C

Crizpy

Gjest
#15
Meg!megmegmeg!
Neida.. Men spoilere vil vi ha oss frabedt. Tenk på det neste gang, sortulv <_<




;)

Edit: Ava1on: Du gjør det ikke noe bedre med å sitere spoileren. Hvertfall ikke nå som han har laga hvir skrift rundt det, og du har svart i siteringa.
 
#16
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@25.04.2004, 02.39
Det var bra :)

Btw, det var ikkje du som ødelagte spelet for meg.

Det var nokon andre på gamle forumet  :evil:
*phew* Nå ble jeg redd, her... Du får fikse quoten din, da. Så ikke du også røper hva jeg har skjult, hehe.

Oppsøk spoileren, og slå ham. ;)