Horizons

For di av dere som spilte Horizons så vet dere at dette var et spill som hadde utrolige muligheter men som gikk midt på tryne pga bugs ut av milde helvete.

Men nå skal vist mye være fikset og det er ikke så lite dem har gjort heller vistnok.

Jeg installerer spillet nå for å se om det holdet mål eller ikke. Om det virkelig er blitt ordnet så heftig på så kommer nok jeg og mange Horizons fans til å juble.

MMORPG skriver litt ang saken.

Her er hjemmesiden, du kan også laste ned en trail utgave her slik.

Jaja....spiller flyter bedre en det gjorde før ivertfall. Men sån utover det så er det masse nye quests osv men for folk som skal starte på et MMORPG spille så er nok ikke dette et alternativ.

Men var ikke derfor jeg testa det igjen heller da...det var mitt første MMORPG spill og det er masse gode minner fra det spillet. Men det føltes ikke bra ut. Men himmelen i spillet er den beste himmelen ever!

Uninstalling as we speak ;)

D

Deleted member 91

Gjest
Aha. Jeg skjønner fortsatt ikke heeelt tegninga. Den beveger på seg, er det det? :U

Opprinnelig skrevet av Nicholas@02.07.2005, 14.28
Aha. Jeg skjønner fortsatt ikke heeelt tegninga. Den beveger på seg, er det det? :U
238286​
Du får nok et helt anna intrykk av den når du er ingame. Den er ivertfall veldig realistisk og ser helt kanon ut.

så den traileren du linka til, så leste jeg litt om spillet innpå selve sida og må si at jeg ikke ble så veldig imponert.
jeg sammenligner det jo bare med wow da, og etter det jeg så så kan det ikke sammenlignes.

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@03.07.2005, 00.53
Den er ivertfall veldig realistisk og ser helt kanon ut.
238509​
For all del, peneste spill-himmelen jeg har sett på en stund.

... *host*

Opprinnelig skrevet av Frenzy@03.07.2005, 01.19
så den traileren du linka til, så leste jeg litt om spillet innpå selve sida og må si at jeg ikke ble så veldig imponert.
jeg sammenligner det jo bare med wow da, og etter det jeg så så kan det ikke sammenlignes.
238517​
Vel spillet er gammelt og når det kom ut så var det helt kanon men dem slap ut spillet mens det var i Beta pga press fra Atari. Firmaet gikk konkurs og alt gikk til helvete.

Nå er det nye eiere og masse er fikset i spillet. Grafikken er på noen punkter meget utdatert og på noen punkter ikke. Di fleste som har fulgt med på MMORPG spill over åra burde kjenne til Horizons da det har det beste crafting systemet noen sinne.

Her kan du lage alt fra armor til små ting som må til for å bygge opp ditt eget hus på din egen tomt. Det er vel også det eneste spillet hvor du kan være en drage som vokser til å bli en gigantisk sak som kan fly.

Horizons var kongen før men folk stoppet å spille pga alle bugsa. Nå er di ordnet med alt for seint..¨nå har di fleste skiftet til et anna MMORPG spill og Horizons ser ikke så grafikk messig pent ut somd et en gang gjorde.

Men en ting er sikkert....om Horizons 2 kommer og dem bygger på det dem har men med skikkelig grafikk så kommer jeg og garantert mange andre til å ha et godt alternativ til det glimrene World Of Warcraft.

Horizons 2 er under planleging.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Håper de får med de überfete rasene de måtte fjerne, sånn som engler og demoner. Så en del concept art for mange mange år siden, og det er tragisk at de ikke fikk muligheten til å putte alt det i spillet.