[3DS] Hunting Monsters

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Hei. Såg ikke en egen thread for dette så tenkte det kunne være en idè å opprette.

Hvor langt har folk kommet i MH4? Evt del dine tips og triks.
Hvilke monstre gav deg mest trøbbel? Mest episke moment osv osv.

Spilte med kjæresten i sunken hollow hvor hun stod og dengte en Iodrome eller Gendrome og jeg hoppet ned fra en annen sone. Etter et fall på flere sekunder fikk jeg en frill break med et perfekt timet greatsword aerial. Hun bare "Pokker kom du fra"

Før 4 kom ut var vi på slutten av egg quest i 3 Ultimate med Rathian. Deliver 2 wyvern eggs. Jeg var 1 steg unna kisten med det siste egget når kjæresten fumbler og backstabber meg med longsword. Vi ser på hverandre perplekse og sjokkerte. Hun innser hva hun har gjort og blir helt blek, så klapper hun igjen DSen refleksivt og disconnecter fra multi.

Gore Magala var den første "veggen" for mange virker det som. Alt før det er ganske chill. Lav armor class og glaive er ikke ideelt siden man hele tiden kommer innenfor range av explosive breath. High rank Gore var ganske lett i forhold.

Den aller kjipeste til nå har vært Pink Rathian. Cartwheel of death og high rank poison wipet oss en del ganger.
 
#3
Takker. Søkte på Monster hunter med search toolen og, da dukket ikke den threaden opp. Kan noen slette denne da? Så føyer jeg meg til den andre isteden?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.