[PC] Hva IBM og andre PC-kompatible har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Ja, vi trenger en samletråd for smånyheter innen PC-verdenen generelt.

Vi åpner med et smell, nemlig at første februar er dagen det blir noen vits i å kjøpe seg Kinect. Siden man da får en Kinect-sensor spesiallaget for Windows - med ekstra funksjoner i forhold til Xbox 360-versjonen - samt programvare for å mekke egne programmer som utnytter Kinect-kameraet, snakker vi om noe som fort kan bli veldig interessant.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#2
Regner med at Jerk-o-Matic, et hjemmelaget spill som bruker spillerens runking som basis i et partyspill (taper såklart når det går for deg), er noe av det første som (knis) kommer
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Liker at de sier at det er ny firmware som gjør at dingsen kan brukes nærmere enn 4 meter unna. Har slett ikke no med at Kinect sine to orginale kameraer er vprst. Men men, om utviklerverktøyene de har sluppet er verdt no får kanskje noen spill og sånn offisiell støtte og det kunne vært no. Om ikke annet er mikrofonene på enheten jævli bra så stemmekomandoings er null stress.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Ikke bare det, tingen har en "near-mode" så man slipper ha en stue tilsvarende en middels flyhangar.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
The Jungle gjenoppstår? Den der var helt forjævlig stygg, forresten.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Nei, den var jævla stilig. Gleder meg til å se intens og veltalende asiater presentere den. Så dropper de den tre måneder etterpå.
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Lul, her er no annet Razer viste fram. Det er da den nye promusa deres ment for MOBAer, også kjent som DOTAer siden ingen vet hva MOBA står for eller bruker ordet:



Som vi ser har den bare seks tommelknapper og det er et klart steg fremover fra Nagaen sine 12. Pirking sier du? De skal koste akkurat det samme sier jeg.
 
#11
Forskjellige preferanser sier du? Folk er forskjellige? Tullball sier jeg.
 
#13
HAHA SER DU IKKE HVOR MANGE HJUL DET ER PÅ DENNE BILEN!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Og ellers da? Kingdoms of Pamparius: The Rockening skårer 8/10 hos Eurogamer. Høres ut som Fable bare litt annerledes, og da høres det automatisk ut som noe jeg kommer til å kjøpe. Spesielt når kampsystemet også får ekstra skryt. Merka ikke noe spesielt til det i demoen, men jeg oppdaga jo at terskelen for å sette i gang komboer var ekstremt lav. Så, bare det blir skikkelig utbygd i fullversjonen (noe det virker som om det blir), har jeg trua på at det blir godsaker. Artig.
 
#16
Kingdoms blir å kjøpe på salg. Rayman Origins blir å kjøpe på salg. Oh, the joy of PC gaming! Steam thou hast me spoiledeth!
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Det laster ned as we speak. Coppa på Origin for litt for mye siden de slipper det klokka tolv på torsdagen og det har preload.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Men... hva er dette? Jo, mail fra Stardock. Alle (det heter alle når det er tre) her som husker Elemental: War of Magic og kjøpte det i 2010, får neste spill i Elemental-serien gratis. Fallen Enchantress heter det, og betaen starter... i morra. Gratis den også. Så, det var jo litt koselig. Mener å huske at jeg aldri fikk Elemental til å funke, kanskje det ordner seg nå.
 

Lodin

Der Waaaah
#19


Sega tweeta dette og noen andre bilder istad som en bekreftelse på at Jet Set Radio skal portes til PC. Versjoner til PSN og LA kommer og, men det driter vi i. :smugdog: